Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Centra NEINVER z 21% wzrostem sprzedaży, osiągają rekordowy poziom 329 mln euro w pierwszym kwartale 

Sprzedaż w outletach wzrosła o 23.5%. Liczba klientów wzrosła o 16% do 15.9 mln w pierwszym kwartale tego roku NEINVER zamknął pierwszy kwartał 2023 roku z poziomem sprzedaży sięgającym 329 millionów euro w 21 centrach, prowadzonych przez firmę w Europie, co stanowi wzrost o 21% rok do roku. Wyjątkowo wysokie okazały się wyniki, uzyskane w marcu, ze wzrostem sprzedaży na poziomie 24% w porównaniu  do 2022 roku. 

To rekordowe wyniki dla spółki i trend, który spodziewa się utrzymać również w drugim kwartale. Centra zarządzane przez NEINVER w całej Europie odwiedziło 15,9 mln klientów podczas pierwszego kwartału 2023 roku, osiągając 16% wzrost rok do roku. 

Daniel Losantos, NEINVER CEO: “Zamknęliśmy pierwszy kwartał wyjątkowymi wynikami, które przerosły nasze oczekiwania. Tendencja wzrostowa, obserwowana we wszystkich naszych centrach, nadal się utrzymuje, co jest dowodem sukcesu strategii i modelu biznesowego NEINVER, dającego szerokie możliwości rozwoju dla marek. To również model, który opiera się na elastyczności i wiedzy, oferowanej przez nasze zespoły, pracujące nad zmaksymalizowaniem wyników naszych partnerów biznesowych, którzy pokładają zaufanie w NEINVER.

Czołowe marki rozwijają swoją obecność w portfolio NEINVER

W czasie pierwszego kwartału, NEINVER kontynuował wzbogacanie oferty najemców we wszystkich centrach. Firma podpisała umowy z takimi markami, jak Levi’s w Amsterdamie, Rituals we Francji, Hugo Boss w Polsce, a także Dockers, L’Oreal i Tommy Hilfiger we Włoszech. W Niemczech nowe kontrakty zawarto z Tommy Hilfiger, Camp David i Only. 

W międzyczasie, takie marki jak Puma i Jack & Jones w Hiszpanii czy adidas w Polsce zwiększyły powierzchnię swoją sklepów. 

21 centrów w Europie

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 

17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.