Newsletter SCF News
Dołącz do 6000 odbiorców!

PARTNERZY PORTALU

Metro Properties
Metro Properties

PARTNERZY PORTALU

Metro Properties
Metro Properties

Grupa Muszkieterów: Bricomarché otwiera w Babimoście swój 190. sklep w Polsce

Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród”, zgodnie z zapowiedzią otwiera kolejny sklep „Pod Znak”, kontynuując tym samym strategię przyłączeń oraz potwierdzając czołową pozycję na rynku DIY. Nowa placówka znajduje się w Babimoście w woj. lubuskim i jest 190. sklepem działającym pod szyldem Bricomarché w Polsce.

Sklep Bricomarché w Babimoście ma halę sprzedażową liczącą blisko 1300 mkw. oraz usytuowany na zewnątrz ogród o powierzchni ponad 1400 mkw. Przy sklepie, dla zmotoryzowanych klientów przygotowano 30 miejsc parkingowych.

Supermarket Bricomarché w Babimoście prowadzony jest przez właścicieli lokalnej, rodzinnej firmy należącej do Łucjana i Grzegorza Gróli. Obaj posiadają wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu składu budowlanego i w produkcji na potrzeby przemysłu meblarskiego.

W ofercie supermarketu, obejmującej ponad 21 tysięcy referencji, klienci znajdą szeroki wybór artykułów z kategorii DIY, budowlanej i dekoracyjnej, zarówno dla domu, jak i ogrodu. Mogą też skorzystać z dodatkowych usług oferowanych przez placówkę: transportu i cięcia płyt. Klienci będą także mogli dokonywać zakupów za pośrednictwem internetu.

– W dołączeniu do znanej i rozpoznawalnej na rynku sieci Bricomarché upatrujemy możliwość rozwoju – mówi Grzegorz Gról, współwłaściciel sklepu w Babimoście – Jesteśmy przekonani, że ścisła współpraca z jednym z czołowych na rynku DIY szyldów zagwarantuje naszym klientom jak najlepszą ofertę i doświadczenia zakupowe, a nam, przedsiębiorcom przyniesie dodatkowe korzyści wynikające z długoletniego doświadczenia Grupy Muszkieterów.

– Liczba przedsiębiorców decydujących się na prowadzenie działalności pod szyldami Grupy Muszkieterów nieustannie rośnie. Jako Grupa Muszkieterów dokładamy wszelkich starań, by być dla nowych przedsiębiorców jak najlepszym partnerem biznesowym. Zarówno w ramach sieci Intermarché, jak i Bricomarché, oferujemy szerokie wsparcie w zakresie logistyki, marketingu, IT, zakupu produktów i usług. Równolegle pozwalamy zachować tożsamość lokalnych przedsiębiorstw i podejmowanych przez nich inicjatyw. Otoczenie makroekonomiczne, a także sytuacja, szczególnie w branży budowlanej, będą miały wpływ na koncentrację rynku. Wynika to z coraz trudniejszych warunków prowadzenia biznesu przez niezrzeszonych właścicieli sklepów czy składów. Chcemy tu być obecni jako najlepszy możliwy partner, który zapewni wszystkie niezbędne elementy do prowadzenia bardziej zyskownego biznesu – dodaje Marc Dherment, Dyrektor Generalny Grupy Muszkieterów w Polsce.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.

SCF MAGAZINE

Czasopismo rynku retail

Zobacz

Codzienny newsletter

Rejestracja

Targi centrów handlowych

Weź udział