Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Klienci dobrze oceniają Outlety FACTORY i dają im tytuł Superbrands 2023

Sieć centrów FACTORY, zarządzana przez NEINVER, lidera rynku outletów w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego formatu w Europie, zdobyła tytuł Superbrands 2023. Najsilniejsze marki na polskim rynku zostały wyłonione w wyniku największego w kraju sondażu konsumenckiego siły i wizerunku marek, przeprowadzonego przez Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia oraz głosowania ekspertów.

-FACTORY jest od lat silną, dobrze identyfikowaną i budzącą świetne skojarzenia marką na polskim rynku. Tworzymy miejsce udanych zakupów, postrzegane nie tylko przez pryzmat atrakcyjnych cen i bogatego wyboru marek, ale kojarzone też z pozytywnymi emocjami, satysfakcją z podjętych decyzji zakupowych, komfortem, bezpieczeństwem i działaniem w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju – mówi Natalia Wiśniewska, Marketing Manager NEINVER w Polsce.

– Bardzo dobre postrzeganie przez klientów to nie przypadek, lecz wynik konsekwentnej pracy nad utrzymaniem wysokiej jakości i efektywności funkcjonowania na handlowej mapie Polski, zarówno dla naszych klientów detalicznych, jak i partnerów biznesowych, najemców i przedstawicieli marek obecnych w FACTORY – dodaje Natalia Wiśniewska.

R E K L A M A

Sieć outletów FACTORY to dzisiaj pięć centrów zlokalizowanych w Polsce centralnej
i południowej: w Warszawie, Poznaniu, Krakowie i Gliwicach, gromadzących blisko 500 salonów outletowych. Obiekty z czerwono białym logo są postrzegane jako marka wysokiej jakości
przez respondentów badania ARC Rynek i Opinie obok najpopularniejszych i najbardziej spektakularnych galerii handlowych w kraju. To zarówno kobiety i mężczyźni, z których największą grupę stanowią osoby w wieku od 35 do 44 lat.

„O sukcesie marki decyduje umiejętność stworzenia produktu czy usługi, które odpowiadają na ważne potrzeby klienta, i dostarczenia ich lepiej i skuteczniej, niż robi to konkurencja. Centra outletowe to świetna oferta dla klientów, którzy cenią jakość i estetykę, stojące za największymi światowymi markami z wyższej półki, a jednocześnie w przemyślany sposób gospodarują własnym budżetem. To szczególnie istotne w czasach gospodarczej niepewności” – mówi Nina Kowalewska-Motlik, CEO New Communications, wyłącznego przedstawiciela Superbrands Ltd. w Polsce.

Badanie Superbrands to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce,
w którym pod lupę branych jest ponad 2 tysiące marek konsumenckich. Dla klientów tytuł Superbrands oznacza wysoką jakość produktów i usług, zaufanie oraz dobrą reputację. Dodaje również pewności w czasie podejmowania decyzji zakupowych, a także pozwala na uznanie,
iż oferta marki z godłem Superbrands jest lepsza od innych w swojej kategorii. 62,8% respondentów badania, zrealizowanego przez ARC Rynek i Opinia deklaruje, że chętniej sięga po produkty i usługi oznaczone godłem Superbrands.

FACTORY to największa sieć centrów outletowych w Polsce z ofertą marek lokalnych
i światowych segmentu mid-mass market i premium w cenach stale obniżonych od 30% do 70%. To salony outletowe niemal wszystkich kategorii: od sportu, przez modę dla kobiet mężczyzn
i dzieci, po obuwie, akcesoria czy artykuły dla domu. W portfolio marek obecnych w centrach FACTORY są zarówno polskie firmy, jak również marki znane na całym świecie.

Mocnym punktem sieci FACTORY, dostrzeganym przez klientów, jest nie tylko oferta zakupowa, ale i komfortowe, nowoczesne wnętrza – ze strefami relaksu, pokojami dla rodzin z dziećmi, placami zabaw oraz propozycją kawiarni i restauracji. W outletach dostępne są też stacje rowerowe czy punkty ładowania samochodów elektrycznych.

Badanie Superbrands 2023 zostało zrealizowane przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia metodą CAWI na próbie ponad 3 000 respondentów.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.