Wkrótce SCF 2024 Spring
Dołącz do 1200 uczestników!

Na wiosnę kawa od Green Caffè Nero na rower, spacer i Dzień Dziecka 

Wraz z nadejściem wiosny rozkwitła oferta kulturalna kawiarni Green Caffè Nero. Zainteresuje ona przede wszystkim zapalonych rowerzystów, wielbicieli spacerów po Warszawie oraz, w Dniu Dziecka, najmłodszych z Warszawy i Wrocławia.

Nowa inicjatywa #zKawąNaRowerze to seria aktywności rowerowych, np. wspólne wycieczki rowerowe z przewodnikiem różnymi trasami stolicy startujące z lokalu na warszawskich Bulwarach. Warszawskie kawiarnie będą również kontynuować cykl spacerów #zKawąPoWarszawie.

Pierwsza wycieczka rowerowa odbędzie się w niedzielę 28 maja śladami warszawskiego kolarstwa torowego. Przy kawiarni na Bulwarach można już także oglądać wystawę „Warszawskie welodromy”. Zawisła ona w samoobsługowym warsztacie rowerowym utworzonym przy lokalu z którego można korzystać bezpłatnie. 

− Kultura rowerowa jest w Polsce niezwykle rozwinięta. „Coffee ride” to nowa formuła spotkań dla rowerzystów, którą inicjujemy w Green Caffè Nero przy Bulwarach nad Wisłą w Warszawie pod nazwą #zKawąNaRowerze. Przyjemna rekreacyjna wycieczka rowerowa może być połączona z nawiązywaniem kontaktów i piciem dobrej kawy. W Green Caffè Nero idziemy o krok dalej – nie tylko proponujemy wypad z domu po ulubioną kawę – ale także inne aktywności takie, jak zrobienie autorskiego nadruku na koszulce rowerowej czy wzięcie udziału w rowerowej grze miejskiej. – mówi Ewelina Karpińska, head of Brand & Marketing Green Caffè Nero. 

Pierwsza wycieczka rozpocznie się od wypicia ulubionej kawy, by o godzinie 11:00 wyruszyć historyczną trasą warszawskich welo- i cyklodromów. Zakończy się na nadal istniejącym torze kolarskim Orzeł przy ul. Podskarbińskiej 11. Zaplanowany do pokonania dystans to 22 km w czasie około 2 godzin. 

15 czerwca w godzinach 18:00-21:00 pod nazwą  „Sito na żywo” odbędzie się kolejne wydarzenie dla miłośników dwóch kółek. W kawiarni Green Caffè Nero Bulwary odbędzie się warsztat sitograficzny. Każdy uczestnik, który przyniesie koszulkę z naturalnego materiału będzie mógł stworzyć na niej własny sitodruk z rowerową grafiką. Organizowany cyklu #zKawąNaRowerze pokaże potencjał roweru wykraczający poza aspekt sportowo-rekreacyjny. Rower stanowi przede wszystkim pretekst do spotkania i odkrywania miasta z kawą w kubku lub w bidonie rowerowym. 

Stałym bywalcom Green Caffè Nero dobrze znane jest cykliczne wydarzenie #zKawąPoWarszawie, prowadzone przez certyfikowanych przewodników i gości specjalnych. Pierwsze warszawskie spacery w tym roku już za nami. Pisarka Agata Tuszyńska przeszła razem z uczestnikami pierwszego spaceru śladami swojej rodziny w Gettcie Warszawskim, natomiast podczas spaceru ulicą Piękną spacerowicze podziwiali majstersztyk planistyczny rekonstrukcji Śródmieścia po wojnie. W ramach cyklu, w sobotę 27 maja o godz. 11:00 aktywni mogą również odkryć najciekawsze tajemnice Śródmieścia. Spacerowicze wyruszą ulicą Koszykową odkrywać tajemnice PRL i Śródmieścia Południowego. Uczestnicy wspólnie poszukają śladów wojny i pomysłowych elementów odbudowy, a także odkryją nieznane historie mieszkańców dzielnicy. Zwiedzana część stolicy doskonale obrazuje fuzję dawnej i nowoczesnej Warszawy, dzięki czemu można zrozumieć różne oblicza tego ciekawego miasta. 

Wycieczki #zKawąPoWarszawie będą odbywać się co 2 tygodnie przez cały sezon aż do późnej jesieni. Za każdym razem wyruszą z innej kawiarni. Kolejny spacer zaplanowany na 3 czerwca przejdzie od ul. Puławskiej w stronę parku Morskie Oko, a spacer, która odbędzie się 21 lipca uczci obchody urodzin Pałacu Kultury i Nauki. Wrześniowy spacer przewidziany na 3 września będzie z kolei włączony w obchody Festiwalu Warszawa Singera.

Green Caffè Nero pamięta również o najmłodszych. Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka kawiarnie w Warszawie przy ul. KEN, Al. Rzeczypospolitej, na Skoroszach, przy ul. Jana Kazimierza oraz przy ul. Konstruktorskiej, a także kawiarnia Tutti Frutti przy pl. Kościuszki we Wrocławiu w godzinach 11:00-15:00 będą gościć rodziny i zapraszać do wspólnej zabawy z animatorem. W planie są m.in. warkoczyki, bańki oraz warsztaty plastyczne.

W bieżącym sezonie wiosenno-letni w Green Caffè Nero aktywizuje gości nie tylko pyszną energetyczną kawą, ale także ciekawymi pomysłami na spędzenie wolnych chwil w wartościowy sposób. Kawiarnia aktywnie uczestniczy w życiu kulturalnym lokalnych społeczności i inspiruje do działania w 74 lokalizacjach na terenie Warszawy, Wrocławia i Krakowa. Harmonogram nadchodzących wydarzeń warto śledzić na profilu Facebook kawiarni Green Caffè Nero. 

Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej założycielom: oferowaniu najlepszej kawy i tworzeniu kameralnej, domowej atmosfery, w której można się delektować kawą. Green Caffè Nero posiada 74 kawiarnie w Polsce, a każda z nich została zaprojektowana w niepowtarzalny sposób, aby odzwierciedlać charakter lokalnej społeczności oraz tradycje miejsca, w którym się znajduje. 

Green Caffè Nero oferuje swoim gościom najwyższej jakości kawę parzoną przez doświadczonych baristów oraz świeże jedzenie przygotowywane codziennie z regionalnych produktów. W naszych kawiarniach staramy się stworzyć miłą atmosferę europejskiego salonu, popularne miejsce spotkań towarzyskich – dostępne i przyjazne. Chcemy, aby nasze lokale były wypełnione gwarem kawiarnianym, a jednocześnie dawały poczucie komfortu, relaksu, ciepła i przytulności. Osiągamy to dzięki naszym pracownikom – otwartym i serdecznym – oraz unikalnej aranżacji wnętrz i oryginalnej muzyce. Wystrój kawiarni jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników, dlatego każda z nich ma swój indywidualny charakter, który idealnie pasuje do otoczenia.

Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

SCF 2024 Spring

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem