Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEINVER wprowadza markę Benetton do outletu FACTORY Gliwice na Śląsku

United Colors of Benetton, jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek odzieżowych na świecie, otworzyła swój salon outletowy w FACTORY Gliwice – śląskim outlecie zarządzanym przez NEINVER, wiodącego operatora i właściciela outletów w Polsce. Salon zajął powierzchnię 400 m.kw., wzmacniając outletową ofertę ubrań, obuwia i akcesoriów dla kobiet i dzieci.

Włoska marka słynie z wysokiej jakości materiałów, mocnych kolorów, pozytywnej energii
i różnorodności. To zarówno propozycja codziennych stylizacji w stylu sportowej elegancji,
jak i bardziej formalnej garderoby – od bielizny i t-shirtów, przez koszule, spodnie i spódnice, po garnitury, kurtki i płaszcze. Oferta Benetton w FACTORY Gliwice jest dostępna w cenach stale obniżonych od 30% do 70%.

„Pracujemy nad rozwojem oferty FACTORY Gliwice, najmłodszego outletu NEINVER w Polsce, by konsekwentnie wzmacniać jego pozycję na handlowej mapie regionu. Z ogromną radością witamy włoską markę Benetton, której różnorodna oferta, ceniona na świecie jakość
i społeczne zaangażowanie doskonale wpisują się w oczekiwania i wartości, ważne dla klientów FACTORY. Pozyskanie nowych partnerów do portfolio najemców śląskiego outletu jest kontynuacją naszej intensywnej pracy w tym obszarze. Wkrótce do naszego projektu dołączą kolejne międzynarodowe marki. Przed nami czas intensywnego wzrostu. Do zobaczenia podczas kolejnego otwarcia nowego salonu outletowego w FACTORY Gliwice” – mówi Andrea Aburrà, Head of Leasing NEINVER w Polsce i Włoszech.

Znana na świecie marka odzieżowa, z charakterystycznym zielonym logo United Colors
of Benetton, jest od lat silnie zaangażowana w prace na rzecz ochrony środowiska naturalnego oraz równości ludzi i społeczeństwa w okresie transformacji. Zaangażowanie to idzie w parze z celami oraz działaniami w obszarze zrównoważonego rozwoju FACTORY, zapewniającymi pozytywny wpływ na środowisko i społeczności.

FACTORY Gliwice to jeden z pięciu outletowów najpopularniejszej i najlepiej rozpoznawalnej sieci centrów tego formatu w Polsce. Na 12 tysiącach m.kw. gromadzi ponad 50 salonów outletowych z ofertą mody dla kobiet i mężczyzn, a także obuwia, akcesoriów i artykułów
dla domu. Śląski outlet posiada mocną reprezentację marek sportowych.

FACTORY Gliwice mieści się w znanej destynacji zakupowej, w centrum Górnego Śląska. Wspólnie z marketem spożywczym Auchan i marketem budowlanych Leroy Merlin tworzy popularną strefę zakupów, zlokalizowaną w bezpośrednim sąsiedztwie autostrady A4 i ważnych dróg krajowych, łączących szereg miast tego regionu.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.