Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

ESG: Żabka rozszerza portfolio oferowanych usług i przedłuża życie butów swoich klientów

Żabka regularnie rozszerza portfolio oferowanych usług, upraszczając życie klientów, a tym samym uwalniając ich czas. Teraz pomyślała także o ich butach – już od 5 czerwca można je oddać w sklepach sieci do szybkiej, profesjonalnej naprawy lub czyszczenia.

To nie tylko wydłuża ich życie nawet o kilka sezonów, ale także pozwala zadbać o środowisko naturalne. Usługi są realizowane wspólnie z woshwosh sp. z o.o., pierwszą w Europie firmą zajmującą się cyrkularnością obuwia, która współpracuje z lokalnymi szewcami, rekultywując to ginące rzemiosło.

Usługi czyszczenia lub naprawy butów można zamawiać w Żabce, poprzez stronę internetową https://woshwosh.zabka.pl/checkout/ lub wchodząc na stronie głównej Żabki w zakładkę „Wygodne usługi”, czyli https://www.zabka.pl/wygodne-uslugi.

Klienci mogą wybierać pojedyncze usługi albo pakiety czyszczenia i naprawy, w atrakcyjnych cenach. Przykładowo wymiana fleków lub zelówek kosztuje 35 zł, a standardowe czyszczenie: 59 zł. Dostępne są też pakiety czyszczenia i napraw zawierające impregnację czy ozonowanie oraz pakiety dedykowane butów sportowych lub eleganckich. Czas realizacji zamówienia wynosi do 10 dni dla usługi czyszczenia obuwia oraz do 14 dni dla pakietów i napraw szewskich. Buty należy przynieść do sklepu Żabka wybranego podczas zamawiania usługi i w tym samym miejscu je odebrać.

– Zaskakiwanie naszych klientów kolejnymi wyjątkowymi usługami i rozwiązaniami to specjalność Żabki. Wprowadzając usługi we współpracy z woshwosh, pomagamy klientom oszczędzać ich czas, ale także pieniądze, ponieważ naprawa i czyszczenie obuwia są dużo tańsze niż kupno nowego. Wspólnie z naszymi klientami dbamy także o środowisko, realizując naszą strategię odpowiedzialności i m.in. wcielając w życie zasadę zero waste – jedna para butów rozkłada się średnio aż 50 lat! Dlatego zachęcamy klientów, aby odświeżyli swoje ulubione buty na lato właśnie z woshwosh i Żabką, którą mają tuż za rogiem – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor Ds. Sprzedaży i Rozwoju Usług, Żabka Polska.

– Bardzo zależy nam na szerzeniu idei zero waste i popularyzowaniu wśród Polek i Polaków czyszczenia i naprawy butów. Tak jak ubrania oddajemy do pralni, a nie wyrzucamy, tak samo powinniśmy postępować z butami. Przedłużanie im życia jest bardzo ważne z punktu widzenia naszej planety (czyszczenie i naprawa butów versus kupowanie nowych to oszczędność aż 95 proc. CO2). Czyścić buty można w domu, ale bardzo ważne jest to, jak to robimy i dlatego zajmujemy się też edukacją w tym zakresie, bo tradycyjne wrzucanie do pralki zdecydowanie nie jest eko. Dla tych, którzy chcą powierzyć to zadanie profesjonalistom, jest woshwosh. Cieszę się, że wspólnie z Żabką przyczynimy się do popularyzacji idei zero waste – mówi Martyna Zastawna, założycielka woshwosh.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Około
15,5 miliona konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl. Informacje o Grupie Żabka można znaleźć na: www.zabkagroup.com.


SCF 2024 Spring: Trwa rejestracja uczestników i partnerów!

9-10.04.24 r. Legia Warszawa

Najważniejsze wiosenne spotkanie rynku centrów handlowych,  9-10 kwietnia 2024, Legia Warszawa. Jak co roku targi, konferencja system umawiania spotkań i afterparty.

Rejestracja uczestników
Zamów pakiet partnera

Apsys partnerem strategicznym najnowszego wydania!

SCF Magazine nr 4/2023

SCF Magazine to czasopismo skierowane do najemców, deweloperów oraz firm zarządzających centrami handlowymi. Pierwszy numer magazynu ukazał się w roku 2005. Nakład to 3000 egz. Bezpłatna subskrypcja przysługuje uczestnikom SCF Fall oraz SCF Spring, najemcom oraz zarządcom centrów handlowych. Zapraszamy do reklamy oraz bezpłatnej subskrypcji.

Czytaj online
Zostań partnerem