Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

W sklepach sieci Duży Ben działa już 100 Paczkomatów InPost. Do końca roku ma ich być 430

InPost uruchomił już 100 urządzeń Paczkomat® w sklepach Duży Ben, należących do Grupy Eurocash. Są to maszyny typu InDoor, umieszczane wewnątrz sklepu. Do końca roku Paczkomat® będzie dostępny w każdej lokalizacji sieci Duży Ben – czyli nawet w 430 sklepach.

– Już blisko 100 tysięcy klientów odwiedziło sklep Duży Ben w celu odbioru przesyłki z urządzenia Paczkomat® – co pokazuje wyjątkową synergię handlu z usługami InPost. Planujemy wspólne promocje dla klientów sklepów Duży Ben oraz dalszą wspólną ekspansję. Już teraz w sklepach Grupy Eurocash znajduje się prawie 2 000 maszyn Paczkomat®. Nasza współpraca obejmuje także rozwój systemu punktów odbioru i nadań (PUDO). Już teraz mamy 350 aktywnych punktów PUDO, które obsłużyły ponad 150 tys. przesyłek, także w sklepach Duży Ben – mówi Waldemar Brzoska, dyrektor działu ekspansji i rozstawień InPost.

– Rozwój wygodnych usług to jeden z istotnych filarów strategii sieci Duży Ben. Partnerstwo z InPost idealnie uzupełnia naszą ofertę w tym zakresie, a także wpływa na wzajemne zwiększenie obrotów i wolumenów. Nasi klienci bardzo chętnie korzystają z urządzeń Paczkomat® przy okazji zakupów, a nadanie lub odbiór przesyłki zachęca ich do skorzystania z naszej oferty. Planując kolejne etapy ekspansji uwzględniamy w nich również rozwój usług PuDo InPost – dodaje Michał Florkiewicz, dyrektor generalny Duży Ben.

Sklepy Duży Ben znajdują się na terenie całej Polski, co pozwala na łatwy odbiór i nadawanie przesyłek w urządzeniach Paczkomat® w dogodnym momencie.

InPost konsekwentnie realizuje strategię rozbudowy swojej europejskiej sieci urządzeń Paczkomat®. Do niedawno rozstawionej maszyny nr 5000 w Wielkiej Brytanii, dołączył Paczkomat® nr 3000 we Francji. InPost wykorzystuje opracowany w Polsce, zaawansowany i unikatowy system logistyczny, z powodzeniem implementując go na europejskich rynkach. W całej Europie InPost koncentruje się nie tylko na dużych miastach, ale także – tak jak w Polsce – na mniejszych miejscowościach.

Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich – takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Klientami Eurocash są przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, którym Grupa oferuje z jednej strony efektywne modele biznesowe, a z drugiej skalę zakupową, logistykę, wsparcie marketingowe, dostęp do wiedzy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające prowadzenie i rozwój sklepu.

Z liczbą ponad 20 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. Dąży do tego, by wyznaczać trendy także w zakresie odpowiedzialności. Do 2030 r. Grupa zamierza zmniejszyć swoją emisję CO2 o 42 proc. w ramach strategii dekarbonizacji, jaką przyjęła w 2022 r. – w zgodzie z celami Porozumienia Paryskiego, w ramach ścieżki określonej przez Science Based Targets Initiative (SBTI).

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz