Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Dealz przyspiesza z ekspansją. W tym roku otworzy 300. sklep w Polsce

W tym roku Dealz zamierza otworzyć 300. sklep w Polsce, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Cel Dealz to posiadanie ponad tysiąca sklepów w kolejnych 4 latach, nie tylko w Polsce, ale również w kilku krajach Europy Środkowo-Wschodniej

– Przede wszystkim chcemy dalej zacieśniać integrację w ramach grupy, korzystając z jej synergii, skali oddziaływania oraz bogatych doświadczeń, w tym m.in Pepco. Obie marki mają swoje siedziby w Poznaniu i już teraz widać efekty tej synergii, na przykład w Dziale Property, który obsługuje zarówno Pepco, jak i Dealza – mówił w maju br. w wywiadzie dla Retailnet Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.

– W tym roku zamierzamy otworzyć nasz 300. sklep w Polsce, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Nasz cel to posiadanie ponad tysiąca sklepów w kolejnych 4 latach, nie tylko w Polsce, ale również w kilku krajach Europy Środkowo-wschodniej. Już w przyszłym roku zamierzamy wejść na nowe rynki zagraniczne. Idziemy tutaj w podobnym kierunku do Pepco – podkreśla Managing Director Dealz Poland.

Obecnie Dealz rozwija się w 3 formatach handlowych, czyli w retail parkach, dużych mallach oraz w centrach handlowych – obecność w każdym z nich, jak podkreślają przedstawiciel spółki, sprawdza się bardzo dobrze.

– Rynek nie znosi próżni, korzystamy więc z lokalizacji, które są już w fazie projektowania lub zostały zwolnione przez poprzednich najemców. To pozwala nam na efektywnie rozwijać naszą działalność. Sklep Dealz jest „traffic driverem” w każdej lokalizacji – zapewnia Marcin Langowski.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa już 200 placówek oferujących szeroki asortyment ponad 3500 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4000 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz