Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Marka 4F wprowadza nową usługę. Projekt jest częścią strategii 4F Change

Marka 4F naprawi Twoje ubranie dzięki najnowszej usłudze „Nie wyrzucaj, naprawiaj”. Od czerwca we wszystkich salonach 4F klienci mogą skorzystać z usługi naprawy ubrań i dać im drugie życie. Projekt jest częścią strategii 4F Change.

Drugi obieg ubrań, ich naprawa, recykling i upcycling to fundamenty strategii 4F Change, który spółka OTCF wdraża od stycznia 2022 r. Kolejnym krokiem w realizacji strategii środowiskowej jest wprowadzenie na stałe usługi naprawy odzieży we wszystkich salonach 4F.

Usługa „Nie wyrzucaj, naprawiaj” skierowana jest do klientów posiadających dowolne ubranie oraz bagaż marki 4F, na które skończyła się gwarancja, a wymagają naprawy. W ofercie znajdują się m.in. wymiana zamka, suwaka, zatrzasku czy rzepów oraz naprawa rozdarcia czy rozprucia szwów.

R E K L A M A

– Umożliwianie klientom naprawy ubrań przez marki odzieżowe to jeden z elementów strategii tekstylnej, którą Komisja Europejska przyjęła w marcu 2022. Dla nas jest to kolejny czynnik, który sprzyja przedłużaniu życia ubrań i gospodarce obiegu zamkniętego – mówi Przemysław Feliga, ESG Project Manager OTCF S.A.

Usługa dostępna jest we wszystkich sklepach stacjonarnych 4F, z wyłączeniem stoisk sezonowych. Uszkodzone ubrania można dostarczyć do salonu, gdzie sprzedawca oceni ich stan, zaoferuje naprawę (jeśli to możliwe), ustali cenę oraz termin odbioru. Regulamin akcji dostępny na www.4fchange.com.

Strategia środowiskowa 4F Change

W styczniu 2022 r. spółka OTCF ogłosiła strategię środowiskową 4F Change, która ma na celu dążenie do ograniczenia wpływu branży tekstylnej i odzieżowej na środowisko. Przystąpienie do United Nations Global Compact stanowi potwierdzenie, że strategia, kultura i codzienne działania OTCF są zgodne z zasadami United Nations Global Compact. Jako członek UN Global Compact, OTCF będzie aktywnie uczestniczyć w inicjatywach i programach, które promują zrównoważony rozwój i odpowiedzialne prowadzenie biznesu.

UN Global Compact to największa na świecie inicjatywa skupiająca zrównoważony biznes – od momentu powołania w 2000 roku przez Sekretarza Generalnego ONZ – Kofi Annana, prowadzi działania na rzecz środowiska, praw człowieka, przeciwdziałania korupcji oraz godnej i legalnej pracy. Obecnie, UNGC zrzesza ponad 22 000 członków z całego świata, którzy poprzez współpracę z rządami, międzynarodowymi organizacjami, firmami i instytucjami, realizują ambitne cele i stają się katalizatorem globalnych zmian. UN Global Compact jest integralną częścią ONZ i ma swoją siedzibę główną w Nowym Jorku oraz przedstawicielstwa w ponad 160 krajach, w tym także w Polsce jako UN Global Compact Network Poland.