4F dynamicznie rozwija się na rynku azjatyckim

Polska marka 4F otworzyła swój nowy salon w Tajlandii, w Bangkoku w centrum handlowym ASOK. To już drugi salon marki w tym kraju. Pierwszy został otwarty w czerwcu w centrum handlowym Terminal 21 w mieście Pattaya. Z tej okazji marka została też sponsorem dwóch eventów sportowych.

Azja to kolejny rynek, na którym polska marka 4F planuje dynamiczny rozwój. Po otwarciu dwóch salonów w Katarze na Bliskim Wschodzie, 4F wystartowało z pierwszymi sklepami w Tajlandii. W najnowszej przestrzeni salonu w Bangkoku klienci mogą kupić aktualne kolekcje wraz z kolekcjami specjalnymi AL i RL9 – Roberta i Anny Lewandowskich.

Salon o powierzchni 62 mkw. nawiązuje do inspiracji futuryzmem i technologią cyfrową. Wystrój salonu jest pełen prostych i nowoczesnych form takich jak stal, lustra czy przydymione szkło. W przestrzeni sklepu doznania klienta są na pierwszym miejscu. Poprzez digitalowe i efektywne szerokie wejście salon zaprasza do odkrycia świata 4F.

Marka 4F nie zwalnia tempa

– Marka 4F nie zwalnia tempa! Nasza dynamiczna ekspansja na rynkach zagranicznych stanowi kolejny krok ku globalnej obecności marki. Jesteśmy już obecni w 44 krajach na 5 kontynentach, a otwarcie kolejnego salonu w Tajlandii i uczestnictwo w dynamicznie rozwijającym się rynku tego kraju, to szansa na rozwój naszego brandu. Jesteśmy przekonani, że wysokiej jakości odzież i akcesoria 4F, oraz innowacyjne podejście do mody sportowej zdobędą serca Tajów – mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A.

W ramach świętowania otwarcia nowego sklepu marka została sponsorem dwóch wydarzeń sportowych. W dniach 15-17 września w prowincji Phitsanulok odbyły się Mistrzostwa Świata w wyścigach skuterów wodnych. Aquabike UIM-ABP to jedna z najszybszych, najbardziej wymagających i rozrywkowych dyscyplin sportu na wodzie, przyciągająca najlepszych zawodników z całego świata. W zawodach Circuit, Parallel Slalom, Endurance, Offshore i Jet Raid prędkość, umiejętności i surowa siła łączą się, tworząc pełne adrenaliny, nieustanne emocje i widowiskowe wyścigi, a kategoria Freestyle dostarcza nieprawdopodobnych wyczynów artystycznych i szalonych akrobacji powietrznych.

17 września odbył się również bieg The Bangsaen10-2023, którego głównym sponsorem została marka 4F. Wydarzenie było częścią serii Bangsaen World Class Marathon. Uczestnicy mieli możliwość wyboru trasy na 5 lub 10 km. W wydarzeniu wzięło udział 10 000 biegaczy.

– Dążymy do tego, aby być marką globalną i cieszę się, że możemy podjąć wyzwanie otwarcia salonu w Tajlandii. Sponsorowanie wydarzeń sportowych w tym kraju to kolejny krok w umacnianiu pozycji 4F jako lidera w branży odzieży sportowej i na pewno nie powiedzieliśmy ostatniego słowa w tym temacie – dodaje ​Igor Klaja.

​Otwarcie kolejnego sklepu w Tajlandii zaplanowane jest na koniec ​października 2023 r.