Galeria Śląska powiększa ofertę handlową. W maju br. do grona najemców powierzchni obiektu przy ul. Gliwickiej 45 w Rybniku, dołączyła marka Dealz, oferująca unikalny asortyment produktów w atrakcyjnych cenach.
Dealz to międzynarodowa sieć sklepów będąca częścią Pepco Group. Marka cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy mogą znaleźć tu wszystko, czego potrzebują na co dzień — od różnorodnej oferty artykułów spożywczych, drogeryjnych i gospodarstwa domowego, po zabawki, akcesoria i karmę dla zwierząt. Szeroka gama produktów daje każdemu klientowi szansę na uzupełnienie swoich zakupów o prawdziwe cenowe okazje. Dealz ma już ponad 200 sklepów w Polsce. Sklep sieci w rybnickiej Galerii Śląskiej ma 400 metrów kwadratowych i znajduje się tuż obok salonu sieci RTV Euro AGD.
— Cieszymy się, że możemy zaprezentować naszym klientom nowy sklep Dealz. To kolejny krok w tworzeniu unikatowej oferty handlowej, opartej na różnorodności i wysokiej jakości produktów w stale korzystnych cenach. Otwarcie Dealz to także część naszej strategii komercjalizacji powierzchni w galeriach Carrefour. Zależy nam na pozyskiwaniu nowych partnerów handlowych, przez co stale podnosimy atrakcyjność naszej oferty — mówi Ewa Karska, Dyrektor działu Galerii Handlowych, Carrefour Polska.
Galeria Śląska w Rybniku to kompaktowe centrum handlowe, które w 2015 roku przeszło gruntowny remodeling, stając się nowoczesnym i przyjaznym miejscem zakupów. Na powierzchni ponad 10 tys. m2 znajduje się m.in. hipermarket Carrefour oraz jedyny w mieście sklep Decathlon z kompleksową ofertą sportową i inne punkty usługowe.
Galeria Śląska oferuje także bogaty wybór sklepów sieciowych, takich jak RTV Euro AGD, Deichmann czy Hebe, oraz lokalnych, które odpowiadają potrzebom klientów z Rybnika i okolic. Carrefour Polska zaprasza do odwiedzenia Galerii Śląskiej i skorzystania z bogatej oferty sklepów i usług. Na zmotoryzowanych klientów czeka parking, bezpłatny przez pierwszą godzinę postoju.
PARTNER PORTALU
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).