Pepco dołączyło do grona najemców Galerii Głogów. Sklep ma 600 mkw

Galeria Głogów poszerza swoją ofertę handlową. Od maja br. mieszkańcy Głogowa mogą odwiedzać nowo otwarty sklep Pepco, oferujący szeroki asortyment dodatków i akcesoriów dla domu, a także odzieży dla całej rodziny, w przystępnych cenach.

Pepco cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy mogą znaleźć tu wszystko, czego potrzebują na co dzień — od odzieży i bielizny, przez dekoracje, dodatki do wnętrz po artykuły gospodarstwa domowego, upominki i zabawki. Sklep w Galerii Głogów ma 600 metrów kwadratowych i znajduje się naprzeciwko drogerii Rossmann, obok salonu sieci Media Markt.

– Cieszymy się z otwarcia sklepu Pepco w Galerii Głogów. Asortyment tej sieci już dawno zyskał uznanie klientów i doskonale uzupełnia naszą ofertę. Nowy najemca naszej galerii to także kolejny krok w konsekwentnej realizacji przyjętej strategii komercjalizacji. Zależy nam na dalszym zwiększaniu atrakcyjności naszych obiektów poprzez pozyskiwanie kolejnych partnerów — mówi Ewa Karska, Dyrektor działu Galerii Handlowych, Carrefour Polska.

Galeria Głogów to obiekt, który od wielu lat jest obecny na handlowym planie miasta. W 2018 roku przeszedł gruntowną renowację i rekomercjalizację, stając się nowoczesnym i atrakcyjnym miejscem zakupów. Klienci mają do wyboru ponad 20 sklepów i punktów usługowych, w tym hipermarket Carrefour oraz jedyny w mieście sklep sieci odzieżowej H&M. 

Galeria Głogów oferuje także bogaty wybór zarówno sklepów sieciowych, jak i tych lokalnych, które swoją ofertą odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów z Głogowa i okolic. Dodatkowym atutem obiektu jest duży parking, który zapewnia szybki i wygodny dostęp do centrum handlowego.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.