Galeria Głogów poszerza swoją ofertę handlową. Od maja br. mieszkańcy Głogowa mogą odwiedzać nowo otwarty sklep Pepco, oferujący szeroki asortyment dodatków i akcesoriów dla domu, a także odzieży dla całej rodziny, w przystępnych cenach.
Pepco cieszy się dużym zainteresowaniem klientów, którzy mogą znaleźć tu wszystko, czego potrzebują na co dzień — od odzieży i bielizny, przez dekoracje, dodatki do wnętrz po artykuły gospodarstwa domowego, upominki i zabawki. Sklep w Galerii Głogów ma 600 metrów kwadratowych i znajduje się naprzeciwko drogerii Rossmann, obok salonu sieci Media Markt.
– Cieszymy się z otwarcia sklepu Pepco w Galerii Głogów. Asortyment tej sieci już dawno zyskał uznanie klientów i doskonale uzupełnia naszą ofertę. Nowy najemca naszej galerii to także kolejny krok w konsekwentnej realizacji przyjętej strategii komercjalizacji. Zależy nam na dalszym zwiększaniu atrakcyjności naszych obiektów poprzez pozyskiwanie kolejnych partnerów — mówi Ewa Karska, Dyrektor działu Galerii Handlowych, Carrefour Polska.
Galeria Głogów to obiekt, który od wielu lat jest obecny na handlowym planie miasta. W 2018 roku przeszedł gruntowną renowację i rekomercjalizację, stając się nowoczesnym i atrakcyjnym miejscem zakupów. Klienci mają do wyboru ponad 20 sklepów i punktów usługowych, w tym hipermarket Carrefour oraz jedyny w mieście sklep sieci odzieżowej H&M.
Galeria Głogów oferuje także bogaty wybór zarówno sklepów sieciowych, jak i tych lokalnych, które swoją ofertą odpowiadają na potrzeby i oczekiwania klientów z Głogowa i okolic. Dodatkowym atutem obiektu jest duży parking, który zapewnia szybki i wygodny dostęp do centrum handlowego.
PARTNER PORTALU
Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.
Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie. Więcej informacji na www.carrefour.com oraz na Twitterze (@GroupeCarrefour) i na LinkedInie (Carrefour).
Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy.