Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Moc letnich atrakcji w Galerii Wiślanka – „Wakacje z Wiślanką”


Galeria Wiślanka przygotowała wiele niespodzianek, które sprawią, że wakacyjny czas wolny dla dzieci spędzających lato w mieście będzie pełen rozrywki na najwyższym poziomie. Przez całe lato na terenie centrum handlowego trwać będzie cykl w pełni bezpłatnych imprez pod hasłem „Wakacje z Wiślanką”.

Już 5 lipca najmłodsi goście Galerii będą mogli przenieść się do kolorowej krainy dmuchanych balonów. Kolejne wydarzenie pozwoli dzieciom bawić się wspólnie z księżniczkami i rycerzami znanymi z ulubionych bajek. Z kolei w środę, 26 lipca, maluchy będą mogły wziąć udział w warsztatach plastycznych odkrywających przed nimi różne techniki artystyczne.

Ogromna popularność debiutującej w ubiegłym roku akcji pod tytułem „Wakacje z Wiślanką”, która cieszyła się dużą frekwencją wśród dzieci w różnym wieku sprawiła, że Galeria Wiślanka zdecydowała się na organizację drugiej edycji tego wydarzenia. W letnie środy na terenie pierwszego, nowoczesnego centrum handlowo-rozrywkowego w Żorach odbywać się będą różnego typu warsztaty tematyczne oraz gry i zabawy, w czasie których profesjonalni animatorzy zadbają o to, by wszystkie dzieci mogły spędzić miło swój wolny czas.

R E K L A M A

Już w najbliższą środę w Galerii odbędą się „Warsztaty Balonowe”. W godzinach 12-15 wszystkie pociechy będą mogły liczyć na szereg atrakcji, w skład których wejdą m.in.: tworzenie balonowych zwierzątek, szabli i kwiatków czy zabawy ruchowe z wykorzystaniem balonów.

Tegoroczną nowością będą „Bajkowe Warsztaty”, na które Galeria Wiślanka zaprasza 19 lipca. W czasie eventu najmłodsi będą mogli przenieść się do magicznego świata księżniczek i bohaterskich rycerzy. W czasie zabawy maluchy będą mogły wziąć udział w królewskim pokazie mody, wyścigach konnych, pojedynku rycerzy, tworzyć herby swoich rodów czy wspólnie zbudować zamek.

Tydzień później, również w środę, na terenie centrum handlowo-rozrywkowego odbędą się „Warsztaty Plastyczne”. Będzie to wydarzenie, które umożliwi dzieciom poznanie różnych technik rysowania i malowania poprzez zabawę. Najmłodsi będą mieli szansę poznać różnego rodzaju pędzle i farby, które pozwolą im na stworzenie pierwszych własnych dzieł sztuki. Ponadto wszyscy chętni będą uczestniczyć w tworzeniu dużego obrazu 3D, kreowaniu własnych nadruków na prasowanki czy tworzyć koralikowe obrazy.

– Ubiegłoroczna edycja „Wakacji z Wiślanką” spotkała z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony dzieci i ich rodziców. W cyklicznych bezpłatnych wydarzeniach brali udział nie tylko mieszkańcy Żor, ale także okolicznych miejscowości. W każdym tygodniu obserwowaliśmy coraz większą liczbę uczestników letnich eventów. Zgodnie z naszym hasłem „Słyszysz? Tu bije serce miasta” zależy nam, by Galeria Wiślanka była miejscem bliskim potrzebom lokalnej społeczności. Dokładamy wszelkich starań, by obiekt pełnił funkcję miastotwórczą, a klienci mogli spędzić swój wolny czas w miłej atmosferze razem ze swoimi pociechami – mówi Marta Szwajcowska, Dyrektor Galerii Wiślanka.

To jednak nie koniec niespodzianek, które przygotowała Galeria. W czasie każdego środowego wydarzenia maluchy będą mogły nie tylko brać udział w samych warsztatach tematycznych, ale także będą miały do swojej dyspozycji dodatkowe atrakcje, tj.: duży, dmuchany zamek czy stoisko do malowania buziek.

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, Lee Cooper, 4F, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco.

W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.