Popeyes przygotowuje się do debiutu na polskim rynku. Wielkie otwarcie już w tym tygodniu

7 lipca Luizjana zawita do Wrocławia. – Nareszcie przyszedł czas na Popeyes! Nie mogę doczekać się pierwszych gości na pomarańczowym dywanie oraz reakcji na nasze niepowtarzalne smaki – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

Takiej promocji jeszcze nie było – trzech szczęśliwców będzie delektować się Chicken Sandwich przez cały kolejny rok za darmo.

Roczny voucher na kultową kanapkę Chicken Sandwich, Mardi Gras w sercu Wrocławia, Brass Band w muzycznym tramwaju na ulicach miasta i w restauracji – tak Popeyes rozpoczyna podbój Polski. Już 7 lipca o 11.00, we wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim, swoją pomarańczową kotarę odsłoni pierwszy Popeyes w kraju. Restauracja zaoferuje gościom darmowy poczęstunek i muzykę na żywo.

Oczekiwanie w kolejce po kurczakowe pyszności umilą występy iluzjonisty i animatorzy malujący dzieciom twarze. Czy kolejka po Chicken Sandwich z Popeyes przebije korek na Zwycięskiej? – pyta sieć restauracji Popeyes i zaprasza do Wrocławia na pierwsze otwarcie w Polsce. Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości. Moc soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw z Luizjany zaskoczą niejedno podniebienie.

W dniu otwarcia goście zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun oraz kawałki kurczaka – Signature Chicken, Luisiana Wings, Chicken Tenders, czy Onion Rings, a do tego słynne dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka będą dostępne w wersji pikantnej i łagodnej. Pełne menu wciąż jednak pozostaje tajemnicą, co jedynie podsyca ciekawość wielbicieli marki.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Sieć Popeyes wchodzi do Polski z przytupem

Sieć wchodzi do Polski z przytupem i rzuca wyzwanie smakoszom. Kto podniesie rękawicę i zawalczy o roczny voucher, by bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem Chicken Sandwich? Zwyciężą trzy pierwsze osoby, które 7 lipca ustawią się w kolejce przed Pasażem Grunwaldzkim, w specjalnie oznaczonej strefie (pomarańczowy dywan i flagi z logo Popeyes). Vouchery dostaną goście z kolejki przed galerią, która otworzy się już o 8.30. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia.*

To nie wszystko! Przedpremierowo przez jeden dzień, w środę 5 lipca, w serwisie Pyszne.pl wrocławianie będą mogli zamówić klasyki z kuchni Popeyes za 07,07 zł za każde z dań. To niepowtarzalna okazja do przetestowania menu, jeszcze zanim otworzy się pierwsza restauracja. Jak zapowiada sieć, niedługo po otwarciu, zostanie uruchomiona opcja zamówień z dostawą, dostępna wyłącznie na Pyszne.pl.

– Nareszcie przyszedł czas na Popeyes! Nie mogę doczekać się pierwszych gości na pomarańczowym dywanie oraz reakcji na nasze niepowtarzalne smaki. Dzięki specjalnej mieszance przypraw, w każdej pozycji z menu Popeyes czuć cząstkę Luizjany. Jestem bardzo ciekawy reakcji na poszczególne dania – zwłaszcza, że mamy kilka niespodzianek – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

– Popeyes wyróżnia się smakiem, ale i energią pulsującą w luizjańskich rytmach, dlatego też pierwszy dzień otwarcia pierwszej w Polsce restauracji ma być smaczny, głośny, kolorowy i radosny niczym tętniące życiem ulice Nowego Orleanu – dodaje Aleksandrowicz.

Ta niezwykła mieszanka przypraw, o której wspomina Aleksandrowicz, to Cajun. Zawiera ona, m.in. paprykę, czosnek, pieprz cayenne i oregano. Jej unikatowa receptura sprawia, że wszystkie dania mają niepowtarzalny smak. Menu Popeyes czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych.

O wszystkich niespodziankach czekających na gości pierwszego w Polsce Popeyes można dowiedzieć się śledząc na bieżąco szczegóły wydarzenia w mediach społecznościowych. Więcej TUTAJ oraz na Instagramie.

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej.

W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.