Działająca od 11 lat w Polsce i posiadająca blisko 450 lokalizacji na terenie naszego kraju sieć sklepów KiK, pod koniec czerwca zainicjowała program lojalnościowy myKiK dla rodzimych klientów.
KiK to jeden z największych przedstawicieli sektora value retailers zarówno w Polsce, jak i Europie. Obecny w galeriach handlowych i retail parkach brand już na dobre wpisał się w handlowy krajobraz naszego kraju, jeśli chodzi o dyskonty niespożywcze. Wprowadzony właśnie program lojalnościowy myKiK to nie tylko ukłon w stronę polskich konsumentów, ale także wynik świadomie zaplanowanej strategii rozwoju marki.
– Program lojalnościowy myKiK cieszy się już dużym powodzeniem w Niemczech, Holandii i Austrii, a w Polsce, choć wystartował niespełna dwa tygodnie temu, już spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem. Zanotowaliśmy dużą liczbę rejestracji kart lojalnościowych od początku akcji, co traktujemy jako dobry prognostyk dla rozwoju karty myKiK w Polsce. Zadowolenie klientów jest dla nas priorytetem, dlatego cieszymy się, że będziemy mogli jeszcze lepiej dopasować się do ich indywidualnych potrzeb i nagrodzić za to, że są z nami oraz wybierają produkty z oferty KiK – mówi Markus Kallen, Chief Customer Officer sieci sklepów KiK.
– Uczestnictwo w programie wiąże się m.in. z rabatami rzędu 15-20% oraz innymi benefitami. W obecnej sytuacji gospodarczej, przy nadal utrzymujących się wysokich wskaźnikach inflacji, może to stanowić swoistą rekompensatę, jeśli chodzi o wydatki na produkty pierwszej potrzeby. Towarzyszące komunikacji hasło „myKiK i mogę więcej” najlepiej oddaje przyświecającą nam filozofię. Chcemy zaoferować tańsze, wygodniejsze i ciekawsze możliwości zakupów – wyjaśnia Markus Kallen i dodaje: w samych Niemczech na przestrzeni dziewięciu miesięcy od uruchomienia analogicznego programu przystąpiło do niego ponad 4,5 miliona osób. Jestem przekonany, że wkrótce również w Polsce wkrótce będziemy mogli się pochwalić imponującymi wynikami.
Korzyści finansowe programu myKiK
PARTNER PORTALU
Jeśli chodzi o korzyści finansowe, to uczestnik programu myKiK każdorazowo po dokonaniu pięciu zakupów otrzymuje kupon ze zniżką 20% na jeden produkt. Co miesiąc będzie mógł także kupić taniej o 15% wybrane produkty z oferty. Dodatkowo, otrzyma 20% rabatu na koszty wysyłki w sklepie internetowym sieci. Również w kwestii wygody KiK idzie na rękę swoim klientom. Posiadacze karty myKiK mogą od teraz wymieniać produkty bez potrzeby pokazywania wydrukowanego paragonu oraz rezerwować w sklepie interesujące ich towary. Marka postanowiła zadbać również o emocje, stymulując ciekawość lojalnych klientów. Zaplanowano nie tylko różne konkursy i gry, ale dzięki podaniu daty urodzenia w trakcie rejestracji, na każdego klienta będzie czekała urodzinowa niespodzianka.
Samo przystąpienie do programu lojalnościowego myKiK jest możliwe na dwa sposoby. Po pierwsze, każdy klient może zarejestrować się na miejscu w sklepie poprzez tablet i otrzymać kartę klienta w formie plastikowej. Po drugie, wygodniejszą opcją wydaje się zainstalowanie aplikacji na smartfona. Linki do jej pobrania na urządzenia z systemami Android i iOS można znaleźć na stronie: https://firma.kik.pl/mykik-app.
KiK Textil Sp. z o.o. to firma działająca na rynku od 1994 roku. Na przestrzeni lat osiągnęła status jednej z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Kolebką sieci są Niemcy, ale jej koncept przyjął się już także na terenie Polski, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Włoch. Aktualnie pod szyldem KiK działa ponad 4.000 sklepów, w tym ponad 450 w Polsce. Misją KiK jest oferowanie produktów modnych i uniwersalnych w dobrej jakości, ale niskiej cenie. Poza szerokim wyborem tekstyliów dla kobiet, mężczyzn i dzieci w asortymencie KiK można znaleźć także dodatki do aranżacji wnętrz, akcesoria dla zwierząt i małe AGD.