Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Douglas z nowym konceptem w Galerii Karuzela Kołobrzeg. Nowa perfumeria już działa


Galeria Karuzela Kołobrzeg – największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w mieście – regularnie poszerza ofertę handlową. W ostatnich dniach na terenie obiektu otwarto perfumerię Douglas.

Na powierzchni ponad 200 mkw. klienci mogą znaleźć zapachy renomowanych i wyselekcjonowanych marek, a także bogatą ofertę produktów do makijażu i pielęgnacji całego ciała.
Galeria Karuzela Kołobrzeg od chwili otwarcia stała się główną destynacją zakupową dla mieszkańców miasta, okolicznych miejscowości, a także turystów spędzających lato nad polskim morzem. Centrum handlowe zapewnia pełen przekrój lubianych i popularnych marek ze wszystkich branż, przy czym regularnie powiększa ofertę zgodnie z oczekiwaniami klientów.

Do grona nowych najemców Galerii Karuzela Kołobrzeg dołączyła sieć Douglas, która od lat jest uznawana za niekwestionowanego lidera w segmencie beauty. Perfumeria została otwarta w koncepcie urządzonym w nowoczesnej stylistyce. Zastosowano w niej wygodny podział na strefy makijażu i pielęgnacji oraz zapachów, zapewniający bezpośredni dostęp do wszystkich artykułów oraz umożliwiający ich przetestowanie przed zakupem.

Klienci w perfumerii mogą znaleźć wszystko, czego potrzeba, aby czuć się i wyglądać wyjątkowo. Dzięki wykwalifikowanej i profesjonalnej obsłudze Douglas zapewnia gościom jedyny w swoim rodzaju customer experience. Na kupujących czekają produkty kilkuset marek. Wśród nich są nie tylko uznane na całym świecie brandy premium, ale także coraz popularniejsze marki organiczne i naturalne. W asortymencie Douglas znajdują się także kosmetyki nowych konceptów, zdobywających uznanie szczególnie wśród młodych odbiorców. Klienci mają do wyboru produkty w bardzo przystępnych i różnorodnych cenach.

W salonie jest dostępna także szeroka paleta nowości i bestsellerów perfumeryjnych znanych domów mody oraz projektantów.

– Celem Galerii Karuzela Kołobrzeg jest zapewnienie przede wszystkim kompleksowej i największej oferty zakupowej w regionie dla klientów w każdym wieku. Cieszymy się, że już od chwili inauguracji Karuzela spotkała się z bardzo pozytywnym odbiorem ze strony mieszkańców Kołobrzegu, a także turystów. Nowa perfumeria Douglas stanowi doskonałe uzupełnienie portfolio marek, które już wcześniej zdecydowały się otworzyć swoje sklepy w Galerii. Z pewnością stanie się ona chętnie odwiedzanym miejscem przez klientów poszukujących zapachów oraz kosmetyków najbardziej renomowanych producentów na świecie – mówi Ewa Pakuła, Marketing & Leasing Manager Galerii Karuzela Kołobrzeg.

– Cieszymy się, że w Kołobrzegu powstała Galeria Karuzela o dużym potencjale, w której otworzyliśmy drugą w mieście perfumerię Douglas. Jest to już nasza 143. filia w Polsce. Salon o powierzchni 205 mkw. jest usytuowany na parterze i znajdują się tam wyselekcjonowane produkty światowych i polskich marek. Douglas to niezmiennie synonim piękna i pielęgnacji, znany na całym świecie ekspert beauty. Jesteśmy przekonani, że klienci Galerii Karuzela będą stałymi gośćmi naszej perfumerii w Kołobrzegu i będą cieszyć się wyjątkową atmosferą i doświadczeniem zakupowym – dodaje Magdalena Przybysz, Expansion & Investment Director Poland, CEE Douglas.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Karuzela Kołobrzeg to największy i najnowocześniejszy kompleks handlowy w Kołobrzegu, który łączy funkcję galerii oraz retail parku. Karuzela Kołobrzeg na powierzchni 30 tys. mkw. (GLA) oferuje klientom 50 sklepów i salonów usługowych popularnych marek, wśród których znajdują się m.in.: Reserved, Cropp, House, Sinsay, Half Price, New Yorker, CCC, Deichmann, Monnari, Douglas, Home&You, Super-Pharm, Rossmann, Hebe, Media Expert, Martes Sport, Apart, Big Star, Ochnik, KiK, Pepco, Tedi i wiele innych. W najnowszym koncepcie handlowym został otwarty także popularny dyskont spożywczy Lidl. Na terenie obiektu znajduje się również jedyny w mieście hipermarket budowlany Leroy Merlin.

Karuzela Holding

Właścicielem Centrów Handlowych Karuzela jest Karuzela Holding i belgijski fundusz inwestycyjny Mitiska. Karuzela Holding to firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Poprzez swoje biura w Warszawie i Poznaniu realizuje cały proces deweloperski, koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20–60 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działają obiekty w Kołobrzegu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wągrowcu, Wrześni, Ełku i Puławach. W budowie są trzy inwestycje handlowe w Białej Podlaskiej (jej otwarcie jest zaplanowane w 2023 roku) oraz w Świebodzinie i Jastrzębiu-Zdroju.