Spółka Wittchen S.A., producent i sprzedawca dodatków modowych oraz akcesoriów skórzanych, poprawia wyniki sprzedaży. Według szacunków, w drugim kwartale 2023 r. w segmencie detalicznym sprzedaż spółki wzrosła o 30 proc. rdr do 96 mln zł
Producent i właściciel sieci sklepów z galanterią skórzaną przedstawił szacunkowe dane finansowe za okres kwiecień-czerwiec 2023 roku.
W podanym okresie grupa Wittchen miała 110,6 mln zł przychodów, czyli więcej o 27 proc. rok do roku. Narastająco, po pierwszym półroczu sprzedaż wzrosła o 37 proc. rdr do 206,7 mln zł. – napisano w komunikacie.
Według szacunków, w drugim kwartale 2023 r. w segmencie detalicznym sprzedaż wzrosła o 30 proc. rdr do 96 mln zł, a w segmencie B2B wzrosła o 14 proc. do 14,6 mln zł.
W całym I półroczu, według szacunków, przychody w segmencie detalicznym wyniosły 180,9 mln zł, co oznacza wzrost o 38 proc., a w segmencie B2B wzrosły o 26 proc. do 25,8 mln zł.
PARTNER PORTALU
Sieć sklepów Wittchen
Spółka Wittchen S.A. jest producentem i sprzedawcą luksusowych dodatków oraz akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Firmę w 1990 roku złożył Jędrzej Rafał Wittchen, który zarządza nią wraz z żoną Moniką.
Na koniec marca 2023 roku w strukturze Wittchen działało 115 salonów, z czego 100 pod marką Wittchen, a 15 pod szyldem Wittchen Travel. Łączna powierzchnia salonów wyniosła 9.794 mkw. Ponadto grupa posiadała 10 salonów franczyzowych na Ukrainie o łącznej powierzchni 880 mkw.
Na 2023 r. Grupa planuje dalszą ekspansję zagraniczną oraz kontynuację zwiększania udziału sprzedaży w kanale sprzedaży internetowej poprzez zwiększenie liczby wzorów, asortymentu i pozycjonowania. Dodatkowo Grupa zamierza otworzyć własne sklepy stacjonarne w Rumunii oraz Niemczech, a także rozpocząć działalność w Austrii i na Słowacji.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Grupa prowadzi także działalność zagraniczną poprzez własne sklepy internetowe oraz poprzez platformy sprzedażowe typu marketplace.