Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Popeyes już przyjmuje gości we Wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim

We wrocławskim Pasażu Grunwaldzkim otwarto jedną z najsłynniejszych restauracji na świecie. Smacznie, głośno, kolorowo i radośnie niczym na tętniących życiem ulicach Nowego Orleanu – tak obiecywał Popeyes i tak było.

– Spodziewaliśmy się wielu gości, ale frekwencja przeszła nasze oczekiwania. Wrocławianie, ciekawi nowych smaków, przywitali nas tłumnie i z ogromnym entuzjazmem. Pierwszych gości spotkaliśmy pod Pasażem Grunwaldzkim już o 21.00 dzień przed otwarciem, kiedy nasza ekipa jeszcze przygotowywała się do oficjalnej premiery. Długa kolejka utrzymywała się praktycznie przez cały dzień – mówi Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director Popeyes CEE.

Goście zajadali się daniami z całej karty menu dostępnej w Polsce. Aż do otwarcia pierwszej restauracji Popeyes nie zdradzał pełnego menu, ani nie ujawniał cen. Dziś znamy już całą kartę i wiemy, po jakie dania najchętniej sięgali goście. Do najczęściej wybieranej przez wrocławian pozycji z menu Popeyes należała słynna Chicken Sandwich. Nie ma się co dziwić, bo to właśnie ona podbiła serca fanów na całym świecie; w Stanach Zjednoczonych, czy Japonii, kolejki biły rekordy długości.

Ogromną popularnością cieszyły się także pozostałe klasyki – frytki Cajun, Chicken Wrap, Louisiana Wings, Chicken Tenders, czy Fresh Onion Rings. Klienci chętnie próbowali też dań przygotowanych z myślą o polskim rynku, jak specjalna wersja Delux Chicken Sandwich, czy sałatka Colesław (inna niż wszystkie na rynku, z grubo pokrojonej czerwonej i białej kapusty, marchewki i sosu majonezowego z dodatkiem musztardy). Tylko w Polsce będzie można zjeść także kultową Chicken Sandwich właśnie z dodatkiem sałatki Colesław.

– Najbardziej cieszy nas, że większość z gości wyrażała pozytywne zaskoczenie tym, jak oryginalnie i pysznie można przygotować kurczaka, którego smak wszyscy przecież dobrze znają – dodaje Aleksandrowicz.

Przepis na sukces? Moc soczystego kurczaka i chrupiącej panierki, doskonałe dodatki, a wszystko okraszone smakiem wyrazistych przypraw z Luizjany. W dniu otwarcia menu Popeyes niewątpliwie odniosło sukces. Co słynna restauracja serwowała gościom i ile trzeba zapłacić za jej dania? Z propozycji Popeyes, warto wyróżnić, np.: słynny Chicken Sandwich w kilku odsłonach, Fillet Nuggets;
Fresh Onion Rings; Yuzu Premium Shake.

Popeyes w swojej kuchni czerpie inspirację z tradycji smaków Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych. Sądząc po reakcjach gości, wydaje się, że wrocławianom te smaki szczególnie przypadły do gustu.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Plany rozwoju Popeyes w Polsce

Sieć zapowiada otwarcie kolejnych lokalizacji, kolejno w Szczecinie i Warszawie. Dodatkowe informacje dostępne są na https://popeyespolska.com/ oraz w mediach społecznościowych na Facebooku, Instagramie i Linkedinie.

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.