NEINVER odnotowuje 15 proc. wzrost sprzedaży w całym swoim portfolio w pierwszej połowie 2023 roku

NEINVER, lider rynku outletów w Hiszpanii i Polsce oraz drugi co do wielkości operator w Europie, ogłosił dwucyfrowy wzrost w całym swoim portfolio w pierwszej połowie roku. Wartość sprzedaży w salonach marek osiągnęła poziom 690 mln euro, co oznacza wzrost o 15% w porównaniu do tego samego okresu 2022 roku.

Zwiększyła się również liczba odwiedzających, wzrastając o 12% do blisko 33 milionów klientów w pierwszej połowie roku.

Koncentrując się tylko na wynikach centrów outletowych, sprzedaż marek wzrosła w tym samym okresie o 17%, odnotowując rekordowe wartości miesięczne, a wszystkie sześć regionów przekroczyło poziomy z 2022 roku. Na czele tabeli znalazły się Holandia i Niemcy (+26%), gdzie ograniczenia zdrowotne nadal obowiązywały w I kwartale 2022 r., a następnie Polska (+19%), Hiszpania (+17%) oraz Francja i Włochy (+13%) . Amsterdam The Style Outlets i Viladecans
The Style Outlets wyróżniają się jako dwa najszybciej rozwijające się centra w portfolio NEINVER, odnotowując wzrost gęstości sprzedaży odpowiednio o ponad 30% i 20%.

– Intensywny wzrost wielkości sprzedaży w centrach FACTORY w Polsce kolejny raz potwierdza silną pozycję outletów na handlowej mapie kraju i wyjątkową wartość outletowych doświadczeń zakupowych dla klientów. W pierwszym półroczu tego roku, w salonach marek obecnych
w FACTORY kupowano częściej i wydawano większe kwoty, czego dowodem jest również wzrost liczby transakcji na poziomie 3% (UPT) i wzrost wartości średniego paragonu o 12% (AVT).
W tym czasie do pasaży handlowych w outletach w Polsce dołączyły takie marki, jak Hugo Boss, Benetton, czy Change Lingerie, a salon adidas dwukrotnie zwiększył powierzchnię – podsumowuje Magdalena Chachulska, Asset Management Director NEINVER w Polsce.

Odnotowywany trend wzrostowy potwierdza, że rekordowe zwiększenie wartości sprzedaży
w ubiegłym roku jest kontynuowane i ta pozytywna dynamika będzie się utrzymywać również
w drugiej połowie roku.

PARTNER PORTALU

Kaufland
Neinver

Doskonałe wyniki są efektem rosnącego popytu konsumentów na ofertę outletową – łączącą najlepsze marki, obniżone ceny i kuszące wrażenia zakupowe – a także odzwierciedlają sukces modelu biznesowego firmy. To model, który opiera się na zasadach elastyczności, wsparcia
dla marek i aktywnego zarządzania, prowadząc do maksymalizacji efektywności sprzedaży
oraz oferowania im doskonałych możliwości rozwoju.

W pierwszej połowie 2023 roku aktywność w obszarze najmu utrzymywała się na bardzo wysokim poziomie, przyciągając nowe marki jak również tworząc przestrzeń dla rozwoju wielkości sieci sprzedaży i zasięgu geograficznego obecnym. Nowe marki i te, które poszerzyły portfolio, to m.in. Tommy Hilfiger, Levi’s, Under Armour, Hugo Boss, Munich, Camp David, Only, Etam, Benetton, Dockers, a także L’Oreal i Druni.

O NEINVER

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii.

W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.