Lagardère Travel Retail otwiera koncept shop-in-shop Victoria’s Secret na lotnisku Kraków-Balice. Nowy sklep Victoria’s Secret na lotnisku w Balicach działa od 15 lipca. To trzeci sklep tej marki w portfolio spółki Lagardère Travel Retail, która prowadzi działalność pod szyldem Victoria’s Secret także na lotniskach w Warszawie i w Gdańsku.
Poza powyższymi lokalizacjami, w Polsce działają jeszcze tylko dwa inne sklepy znanej na całym świecie marki – oba w stolicy. Sklep Victoria’s Secret na podkrakowskim lotnisku został otwarty w ramach formatu shop-in-shop i jest częścią sklepu The Gallery in Kraków – również zarządzanego przez Lagardère Travel Retail w Polsce. Wydzielona powierzchnia z ofertą prestiżowej amerykańskiej sieci liczy 35 mkw. Koncept został zaprojektowany w nowej odsłonie marki: z jasnoróżowymi kolorami i elementami złota.
Współpraca Lagardère Travel Retail z Victoria’s Secret
– Współpracujemy z Victoria’s Secret od 2015 roku, kiedy to wspólnie otworzyliśmy sklep marki na lotnisku Chopina w Warszawie. Z naszego punktu widzenia jest to niezwykle owocne i bardzo satysfakcjonujące partnerstwo. Prestiżowa i wyjątkowo rozpoznawalna, a przy tym nadal mało dostępna w Polsce marka fashion to doskonałe uzupełnienie naszej stałej oferty sklepów convenience i foodvenience, news&gifts, duty free, barów i restauracji. Z prawdziwą przyjemnością ogłaszamy otwarcie 3. sklepu pod szyldem Victoria’s Secret w naszym portfolio – mówi Dariusz Sinkiewicz, Dyrektor Zarządzający ds. Handlowych i Innowacji w Lagardère Travel Retail w Polsce.
Koncept Victoria’s Secret dedykowany sklepom zarządzanym przez Lagardère Travel Retail to koncept specjalny, który składa się z trzech kategorii: beauty, accessories i fashion. Aż za 60 proc. obrotów odpowiada w nim szeroka i rozpoznawalna na całym świecie oferta bielizny, którą uzupełnia równie mocny wybór mgiełek i balsamów do ciała – z kultowym zapachem Bombshell na czele. Warta uwagi jest również kategoria spodni dresowych, bluz i spodenek, która w sklepach pod szyldem Victoria’s Secret jest dostępna wyłącznie w segmencie travel retail. Na rynku lokalnym tego typu produkty są oferowane w ramach odrębnego konceptu Victoria Secret Pink.
PARTNER PORTALU
Koncept Victoria’s Secret dla sektora travel retail ze sklepami, które funkcjonują w miejskich lokalizacjach, łączy natomiast oferta cenowa – zbudowana podobnie jak na rynku lokalnym na zasadzie promocji pakietowych typu „Kup 3 za…”. W ich ramach klienci mogą tworzyć własne miksy produktów w ramach jednej kategorii.
Poza najnowszym Victoria’s Secret będącym częścią The Gallery in Kraków Lagardère Travel Retail prowadzi na lotnisku w podkrakowskich Balicach także sklepy: 1Minute, SO Coffee, Aelia Duty Free, Aelia Beauty, Discover Kraków, Premium Food Gate, Relay, Toys Store, Virgin, #VisitKraków, a także modowe: The Gallery in Kraków. Współpraca Grupy z portem lotniczym trwa od 2007 roku.
Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.).
Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak InMedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute Smacznego! i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.