Alfa Centrum Gdańsk otwiera się na społeczność młodych i aktywnych mieszkańców Trójmiasta. Strefa coworkingowa, nowe punkty rozrywkowe, wydarzenia lifestylowe – to kilka ostatnich kroków podjętych przez galerię w ramach nowej strategii.
Ostatnie kilka miesięcy to dla popularnego gdańskiego Alfa Centrum czas intensywnych działań
w zakresie tworzenia nowej oferty dla mieszkańców.
W czerwcu zlokalizowane na Przymorzu centrum handlowe ogłosiło otwarcie strefy coworkingowej.
Na 85 mkw przestrzeni każdy może skorzystać bezpłatnie z nowoczesnych, kompleksowo wyposażonych lokali do pracy. Miejsce zostało zaprojektowane stylowo i z uwzględnieniem detali sprzyjających efektywnej, ergonomicznej pracy, jak wystarczająca ilość światła, motywujące graffiti na ścianach czy detale w postaci kwiatów. Strefa coworkingu jest projektem, który powstał w oparciu o aktualne trendy oraz uwarunkowania społeczno-lokalizacyjne.
„Gdańsk jest miastem studenckim, pełnym zdolnych, ambitnych młodych ludzi, stwarzającym aktualnie atrakcyjne warunki rozwoju zawodowego. W niedalekiej odległości od naszego centrum mieści się uniwersytet, akademik, biurowce. Tutejszy rynek pracy ma coraz więcej do zaoferowania,
a jednocześnie możemy obserwować jak się on zmienia idąc w kierunku elastyczności. Praca hybrydowa czy zdalna to obecnie standard wielu firm. Studenci, pracownicy biur, freelancerzy, szukają dogodnego miejsca do pracy, gdyż ta w domowym fotelu często jest mało wygodna, a ponadto sprzyja zatarciu granic między pracą, a życiem domowym. Coworking w Alfa Centrum jest naszą odpowiedzią na te trendy i potrzeby” – mówi Lech Polański, Centre Manager Alfa Centrum Gdańsk.
W kontekst „work-life balance” wpisuje się również nowa oferta kulturalno-rozrywkowa Alfy. Obok przestrzeni do pracy centrum komponuje pakiet różnorodnych rozrywek. Stawia przy tym na formaty dedykowane osobom aktywnym i ciekawym świata.
Od czerwca w Alfa Centrum można korzystać np. ekstremalnych przejażdżek elektrycznymi gokartami na torze Crazy Cart, a także odwiedzać wystawę Egzotycznych Pająków i Skorpionów, która po zeszłorocznym sukcesie i dużym zainteresowaniu powróciła do Alfy w nowej odsłonie. Natomiast już
w sierpniu, na zakończenie wakacji centrum zorganizuje po raz pierwszy Targi Boho, które będą propozycją dla wszystkich miłośników tego stylu.
„Wychodzimy frontem do klientów, którzy mieszkają w okolicy. Jest to ogromna społeczność ludzi młodych, prowadzących aktywny tryb życia, ciekawych świata, lubiących spotkania ze sztuką, kulturą podążających za nowinkami i trendami. Alfa Centrum wyrasta pośród tej kultury, stylu życia tej społeczności i pragniemy stać się jej częścią” – wyjaśnia Paulina Szymczukiewicz, Head of Marketing Sierra Balmain, spółki zarządzającej Alfa Centrum Gdańsk.
Warto wspomnieć również o dostępnym w centrum Kinie Helios. Nowoczesne kino jest chętnie wybieranym miejscem spotkań i spędzania czasu wolnego w Trójmieście. Poza regularnym repertuarem, w którym prezentowane są największe hity światowej kinematografii, Helios przygotowuje dla swoich widzów także seanse specjalne takie jak: Kino Kobiet, Nocne Maratony Filmowe czy Kino Konesera.
Alfa Centrum Gdańsk doskonale wpisuje się w aktualne trendy i styl życia tętniącego energią gdańskiego Przymorza. Proponowane nowe formaty to dopiero początek propozycji z jakimi galeria sukcesywnie wychodzić będzie do mieszkańców.