Już w czwartek rano, na ponad dobę przed otwarciem pierwszej restauracji Popeyes w Szczecinie pojawił się Ksawery – fan kultowej luizjańskiej kuchni. Niewiele później dołączyli do niego kolejni miłośnicy słynnych kanapek z kurczakiem. Tym samym Szczecin pobił światowy rekord: tak długo w kolejce po Chicken Sandwich nie stano dotąd w żadnym mieście! Co jeszcze wydarzyło się w weekend otwarcia Popeyes w Centrum Handlowo Rozrywkowym w Galaxy?
Jak mówił nam nastoletni Ksawery, ogłoszenie o konkursie na roczny darmowy voucher do Popeyes znalazła jego babcia na Facebooku. Oboje z tatą Ksawerego wspierali go w tym wyzwaniu i dopingowali podczas oczekiwania w kolejce. Wysiłek opłacił się, bo pierwszy voucher trafił właśnie do Ksawerego. Pozostałe dwa powędrowały do Diany i Tymura, którzy w kolejce stali ponad 20 godzin! Kolejka przed restauracją utrzymywała się przez cały weekend. Smacznie, głośno, kolorowo i radośnie niczym na tętniących życiem ulicach Luizjany – tak obiecywał Popeyes i tak było. Goście zajadali się daniami z całej karty menu dostępnej w Polsce, a do pierwszej restauracji w Szczecinie woził ich specjalny tramwaj, w którym podróżnym czas umilał Brass Band grający typową muzykę rodem z Nowego Orleanu.
” Do najczęściej wybieranej przez szczecinian pozycji z menu Popeyes należała słynna Chicken Sandwich. Nie ma się co dziwić, bo to właśnie ona podbiła serca fanów na całym świecie. Dotychczas to w Stanach Zjednoczonych, czy Japonii, kolejki biły rekordy. Jednak to, co wydarzyło się w Szczecinie przeszło najśmielsze oczekiwania, to właśnie tu padł nowy rekord – mówi Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director Popeyes CEE.
„Dyrekcja Centrum Galaxy ostrzegała, że Szczecin może nas zaskoczyć i rzeczywiście, pierwsza osoba w kolejce pojawiła się już o 9:00 rano dzień przed oficjalnym otwarciem. Wszystko wskazuje na to, że mieszkańcy Szczecina pokochali nasze smaki. Bardzo cieszymy się, że tak licznie odwiedzali Popeyes przez cały weekend i ze smakiem zajadali się soczystym i oryginalnie przyrządzonym kurczakiem w luzjańskim stylu – dodaje Aleksandrowicz.
Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.