Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Sierpień pełen atrakcji w Galerii Wiślanka. „Wakacje z Wiślanką” potrwają do końca miesiąca

W tegoroczne lato Galeria Wiślanka w Żorach zdecydowała się zorganizować kolejną edycję cyklicznych eventów pod hasłem „Wakacje z Wiślanką”, które odbywały się w centrum handlowo-rozrywkowym przez cały lipiec.

Sukces frekwencyjny każdego z cotygodniowych wydarzeń sprawił, że imprezy skierowane do dzieci w wieku szkolnym kontynuowane będą we wszystkie środy także w sierpniu. W ramach wydarzeń najmłodsi goście Galerii mogą brać udział w bezpłatnych zabawach, animacjach oraz warsztatach tematycznych.

Z początkiem lipca w Galerii Wiślanka zainaugurowano cykl eventów pod nazwą „Wakacje z Wiślanką”. Ich głównym celem jest przede wszystkim zapewnienie jakościowej rozrywki dzieciom, które spędzają swój wolny czas w mieście. Do tej pory najmłodsi goście centrum handlowo-rozrywkowego wzięli udział m.in. w warsztatach plastycznych, balonowych oraz bajkowych, w czasie których mogli przenieść się do świata swoich ulubionych bohaterów książek i kreskówek.
Niezwykle duże zainteresowanie każdym z eventów sprawił, że Galeria zdecydowała się na kontynuowanie „Wakacji z Wiślanką” także w sierpniu. W tym miesiącu na dzieci czekać będzie aż pięć kolejnych wydarzeń, które odbywają w środy w godz. 12-15 i łączą w sobie naukę i zabawę.
Już 2 sierpnia mali goście Galerii będą mogli wziąć udział w imprezie pod tytułem „Kolorowy Bańkowy Świat”. Będzie to okazja do nauki puszczania dużych baniek mydlanek. Ponadto uczestnicy będą mogli poczuć, jak to jest znaleźć się w środku ogromnej bańki.

Tydzień później w centrum handlowo-rozrywkowym odbędą się „Warsztaty z klocków”. W kilku przygotowanych strefach czekać będą m.in. klocki konstruktorskie dla dzieci w starszym wieku czy duże klocki przygotowane z myślą o najmłodszych.

16 sierpnia trwać będą „Warsztaty plastyczne”, w czasie których wszystkie dzieci będą mogły rozwijać w sobie talent malarski. Wykwalifikowani plastycy nauczą uczestników, jak korzystać nie tylko z różnych rodzajów farb oraz pędzli, ale także zdradzą tajniki malowania pastelami. Natomiast na początkujących projektantów czekać będzie stoisko do tworzenia autorskich naszyjników i bransoletek.

Następnie Galeria Wiślanka zaprosi do udziału w „Warsztatach pirackich”. Będzie to doskonała okazja, by przenieść się do niezwykle barwnego świata dawnych władców mórz i oceanów. W czasie wydarzenia animatorzy w profesjonalnych pirackich strojach poproszą dzieci o pomoc we wspólnym budowaniu tratwy z wykorzystaniem elementów pochodzących z recyklingu. Najmłodsi będą więc mogli nie tylko wspólnie się bawić, ale także dowiedzą się wielu informacji na temat ekologii. Nieco później maluchy przeniosą się do podwodnego świata, by razem stworzyć ogromny obraz przedstawiający morską florę i faunę.

30 sierpnia mali goście Galerii odwiedzą kosmiczny świat w ramach „Warsztatów nie z tej Ziemi”. Dzieci wspólnie będą budować rakiety z ekologicznych materiałów oraz dowiedzą się wielu ciekawostek na temat wszechświata.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Galeria Wiślanka to pierwsze nowoczesne centrum handlowe w Żorach, które oferuje klientom blisko 20 tys. mkw. nowoczesnej powierzchni handlowej (GLA), gdzie swoje salony otworzyli m.in.: Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay, New Yorker, Douglas, Lee Cooper, 4F, Big Star, Diverse, Wojas, Sizeer, Greenpoint, Quiosque, Esotiq, Triumph, CCC, Drogerie Polskie, Rossmann, KS Sport, Empik, Smyk, RTV Euro AGD, Vistula, Wólczanka, Kubenz, Home&You, Apart, Yes, Swiss, Vision Express czy Pepco. W najnowszym koncepcie handlowym otwarty został także popularny dyskont spożywczy Lidl, a na spragnionych kinowych premier czeka kino Helios. Ofertę gastronomiczną wzbogacają ponadto lokale m.in.: Pizza Hut, Makarun, Burger Route 66, American Ice Dream, Sopelek czy Lodomania. Za komercjalizację obiektu odpowiedzialna jest firma Mallson Polska.