Aplikacja InPost Fresh, stworzona przez InPost – lidera rozwiązań logistycznych dla branży e-commerce w Europie, w drugą rocznicę uruchomienia notuje ponad milion pobrań. Obecnie InPost Fresh współpracuje ze 180 partnerami handlowymi, którzy oferują łącznie ponad 200 tys. produktów. Darmową dostawę można uzyskać już przy zakupach za 50 złotych.
Jednym z kluczowych partnerów aplikacji jest Carrefour, którego usługi są dostępne już w 10 miastach, a w niedalekiej przyszłości planowana jest ekspansja na wszystkie duże miasta w Polsce.
– InPost Fresh jest dostępna dla klientów w całej Polsce i rozwija się bardzo dynamicznie. Dotychczas zanotowała już ponad milion pobrań. Nieustannie pracujemy nad rozwojem oferty, aby jak najlepiej adresować potrzeby naszych użytkowników. Przez aplikację klienci kupią między innymi produkty z kategorii: spożywcze, chemia gospodarcza, zdrowie, kosmetyki artykuły dla dzieci i artykuły dla zwierząt. Nieustannie wprowadzamy nowe usprawnienia, aby proces zakupowy był jak najbardziej intuicyjny i przyjazny dla użytkowników. Przykładamy też wagę do tego, aby nasi klienci znaleźli w aplikacji atrakcyjne promocje oraz mogli skorzystać z kuponów rabatowych na całe zakupy – powiedział Marcin Dakowski, dyrektor zarządzający InPost Fresh.Badania konsumenckie potwierdzają, że InPost jest najlepiej rozpoznawaną marką wśród internautów w Polsce. Znajomość wspomagana marki InPost wynosi aż 97%, a znajomość spontaniczna 83%. Wg badań Kantar aż 94% kupujących online jako formę dostawy wybiera Paczkomat® InPost, a aż 82% sprzedających online wybiera Paczkomat® jako formę wysyłki. Ponadto aż 82% polskich internautów uważa, że Paczkomat® InPost to najbardziej ekologiczna forma dostaw. Badani uważają, że InPost wykorzystuje nowe technologie (81%), dostarcza przesyłki na czas (82%), na InPost można polegać (77%) oraz że lubią markę InPost (78%).
InPost (AEX: INPST) to wiodąca platforma dostaw dla e-commerce w Europie. Założony przez Rafała Brzoskę InPost to obecnie wiodąca platforma dostaw dla e-commerce, która zrewolucjonizowała rynek przesyłek w Polsce. Pierwsze urządzenia Paczkomat® oznaczone żółto-czarnym logo pojawiły się w Krakowie w 2009 roku i bardzo szybko stały się charakterystycznym elementem polskich miast.