Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Tchibo otwiera kolejny sklep pop-up. Od 10 sierpnia firma zaprasza do Gdańsku

W nowym sklepie Tchibo typu pop-up na konsumentów będą czekać specjalne rabaty i szeroki wybór produktów w atrakcyjnych cenach. To gratka nie tylko dla mieszkańców Trójmiasta, ale także turystów, którzy w czasie wakacji tłumnie odwiedzają ten region Polski.

Co oznacza termin pop-up store? Jest to oryginalna, tymczasowa przestrzeń sprzedaży. Tego typu sklepy są otwarte dla klientów przez pewien, z góry określony czas – zwykle od kilku do kilkunastu miesięcy i oferują bywalcom galerii handlowych wiele korzystnych rozwiązań zakupowych. Znaleźć w nich można bogatą ofertę produktów w specjalnych cenach. Tak samo jest w sklepach pop-up marki Tchibo. Teraz atrakcyjne rabaty i selekcja ulubionych produktów, m.in. akcesoriów, odzieży, ekspresów i kaw będą dostępne dla wszystkich odwiedzających gdański sklep.

Oferta, która zaskakuje

W gdańskim pop-up store Tchibo nie zabraknie wygodnych i stylowych ubrań, wyprodukowanych z wysokiej jakości, zrównoważonych materiałów, a także bielizny dziennej i nocnej. Dla miłośników aktywności fizycznej marka przygotowała akcesoria i odzież sportową. Tchibo wyselekcjonowało również artykuły dla domu, takie jak stylowe dekoracje oraz produkty wyposażenia wnętrz, np. pościele w niebanalne wzory.

Marka zadbała także o bogaty wybór aromatycznych kaw i akcesoriów do jej przygotowania, m.in. kapsułkowych i automatycznych ekspresów. Cała oferta będzie dostępna w wyjątkowych, outletowych cenach.

Firma rodzinna

Tchibo Warszawa Sp. z o.o. to spółka zależna Tchibo GmbH. Tchibo to wyjątkowy model biznesowy, łączący profesjonalną wiedzę o kawie ze sprzedażą innowacyjnych kolekcji użytkowych, oferowanych w sklepach stacjonarnych oraz w sklepie internetowym. W ośmiu krajach Tchibo prowadzi łącznie około 900 sklepów stacjonarnych, około 24 200 dedykowanych sekcji w innych sieciach oraz sklepy internetowe. W 2021 roku Tchibo wraz z 11 230 pracownikami na całym świecie wygenerowało przychody w wysokości 3,26 mld euro. Firma jest liderem rynku kawy palonej w Austrii, Czechach, Niemczech i na Węgrzech oraz jedną z wiodących firm e-commerce w Europie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Tchibo to firma rodzinna, założona w Hamburgu w 1949 roku. Zrównoważony rozwój jest nieodłącznym elementem jej strategii biznesowej, co przełożyło się na wiele nagród, między innymi nagrodę za Etykę Korporacyjną, Nagrodę Logistyki Środowiskowej w 2012 roku oraz nagrodę CSR rządu federalnego Niemiec w 2013 roku. W 2016 roku Tchibo zostało nagrodzone w Niemczech jako najbardziej zrównoważone duże przedsiębiorstwo.