Sieć Sinsay zdecydowała się znaczne powiększyć swój dotychczasowy salon w Karuzeli Turek. Sklep marki w nowej odsłonie, który został otwarty w ostatnich dniach, jest zaaranżowany zgodnie z najnowszym konceptem i zajmuje teraz powierzchnię 1 000 mkw.
Klienci na dwóch poziomach mogą w nim znaleźć nie tylko odzież oraz akcesoria dla dorosłych i dzieci, ale także mają do swojej dyspozycji bogato zaopatrzoną strefę wyposażenia wnętrz oraz produkty z kategorii beaut
Największa polska grupa odzieżowa LPP podjęła decyzję o powiększeniu salonu marki Sinsay w parku handlowym Karuzela Turek. Nowocześnie zaaranżowana przestrzeń, połączona schodami ruchomymi, stanowi doskonałe tło dla barwnej i różnorodnej kolekcji mody i dodatków, z których znany jest brand.
Obecnie długo wyczekiwany przez mieszkańców Turka, 2-poziomowy sklep o powierzchni 1 000 mkw. w pełni odpowiada na potrzeby współczesnych nastolatek, młodych kobiet i mężczyzn oraz rodziców poszukujących produktów w rozsądnej cenie, którzy bardzo licznie odwiedzają salon. W Sinsay klienci znajdą także bogaty wybór odzieży dla małych dzieci, a wielbiciele dodatków do domu, mają szeroką ofertę elementów wyposażenia wnętrz. Ofertę salonu uzupełnia również linia kosmetyków do makijażu i pielęgnacji.
Karuzela Turek to kompleks handlowy zlokalizowany w centrum miasta, przy skrzyżowaniu ulic Milewskiego i Dworcowej, w bezpośrednim sąsiedztwie dworca PKS oraz osiedli mieszkaniowych. Na powierzchni 8 000 mkw. zapewnia ofertę 17 sklepów, wśród których można znaleźć m.in. marki: POLOMarket, Jysk, KiK, Media Expert, CCC, Deichmann, Smyk, Big Star, Sinsay, Pepco, Empik, Rossmann, Martes Sport, Kakadu Zoo czy Cukiernia Sowa. Klienci mają do dyspozycji 340 miejsc parkingowych.
Właścicielem Centrów Handlowych Karuzela jest Karuzela Holding (Retail Concept oraz JB Development) i belgijski fundusz inwestycyjny Mitiska REIM. Karuzela Holding to firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Poprzez swoje biura w Warszawie (Retail Concept) i Poznaniu (JB Development) realizuje cały proces deweloperski, koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20–60 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działają obiekty w Kołobrzegu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wągrowcu, Wrześni, Ełku i Puławach. W budowie są trzy inwestycje handlowe w Białej Podlaskiej (jej otwarcie jest zaplanowane w 2023 roku) oraz w Świebodzinie i Jastrzębiu-Zdroju.