Projekt Karuzela Jastrzębie-Zdrój wszedł w nowy etap realizacji. Zakończył się przetarg, który wyłonił generalnego wykonawcę, firmę CFE Polska, która to firma na początku sierpnia rozpoczęła budowę. Park handlowy Karuzela na powierzchni ok. 12.000 mkw. GLA zapewni klientom możliwość zakupów w 15 sklepach popularnych marek. Otwarcie kompleksu przewidziane jest w II kwartale 2024 roku.
Zgodnie z harmonogramem zakładanym przez inwestorów, 2 sierpnia br. rozpoczęły się prace budowlane związane z realizacją nowego parku handlowego Karuzela Jastrzębie-Zdrój przy skrzyżowaniu ulic Jana Pawła II i Broniewskiego. Generalnym wykonawcą została spółka CFE Polska, należąca do belgijskiej Grupy CFE, istniejąca na polskim rynku budowlanym od ponad dwudziestu pięciu lat.
– Przy wyłonieniu generalnego wykonawcy dla tego projektu kierowaliśmy się wyborem firmy, która posiada duże doświadczenie przy realizacji obiektów handlowych oraz cechuje się wysokimi standardami i terminowością swoich usług. Zgodnie z realizacją długofalowej strategii, naszym priorytetem jest wprowadzanie na rynek wyłącznie wysokiej jakości, nowoczesnych kompleksów handlowych odpowiadających na oczekiwania najemców oraz klientów – mówi Magdalena Dobrowolska, Project Manager w Karuzela Jastrzębie-Zdrój.
Karuzela w Jastrzębiu-Zdroju będzie największym parkiem handlowym w regionie. Projekt cechuje dogodna lokalizacja w pobliżu centrum miasta z komfortowym dojazdem poprzez rondo na przedłużeniu ulicy Broniewskiego, które jest również realizowane w ramach inwestycji. Obiekt zostanie zrealizowany w formie jednopoziomowego parku handlowego składającego się z dwóch budynków.
W kompleksie znajdzie się łącznie 15 sklepów. Wśród najemców będą sklepy, m.in.: Carrefour, Jula (największy sklep w obiekcie o powierzchni 2.400 mkw.), Rossmann, Pepco, Sinsay, RTV Euro AGD, Martes Sport, Kakadu Zoo czy Dealz. Zewnętrzny parking zapewni klientom 350 miejsc postojowych.
Otwarcie Karuzeli Jastrzębie-Zdrój planowane jest w II kwartale 2024 roku.
PARTNER PORTALU
Spółka Karuzela Zdrój, która jest inwestorem w centrum handlowym w Jastrzębiu-Zdroju, jest wspólnym przedsięwzięciem Karuzela Holding i Mitiska REIM. Obiekty realizowane przez to join-venture są tworzone w miastach o wielkości 20 tys. – 90 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działa 8 obiektów o łącznej powierzchni ponad 90 tys. mkw., w ośmiu miastach w Polsce. W chwili obecnej trwają również budowy w Białej Podlaskiej i Świebodzinie, co da łącznie powierzchnię ponad 130.000 mkw. w 2024 roku.