Dołącz do uczestników
SCF 2025 Spring!

Popeyes rekrutuje w stolicy. 150 osób jeszcze w tym roku znajdzie zatrudnienie w kultowej restauracji z Nowego Orleanu!


W związku z planowanym rozwojem na rynku warszawskim Popeyes prowadzi kampanię rekrutacyjną. Poszukiwane są osoby na stanowiska menedżerskie – kierownicy restauracji, kierownicy zmiany i zastępcy kierowników restauracji oraz pracownicy restauracji. Do końca roku sieć będzie zatrudniać łącznie około 250 osób w całej Polsce

Popeyes oficjalnie zadebiutował w Polsce w lipcu tego roku otwierając swoją pierwszą restaurację we Wrocławiu. Kolejna pojawiła się zaledwie kilka tygodni później w Szczecinie, a już teraz sieć przygotowuje się do otwarcia trzech następnych, które zlokalizowane będą w Warszawie. Swoje struktury marka zaczęła jednak budować dużo wcześniej. Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu i to właśnie tam na co dzień znajduje się zespół odpowiedzialny za rozwój brandu na naszym rynku. Tworzą go dziesiątki ludzi, którzy już znaleźli zatrudnienie we wszystkich obszarach, od projektowania wnętrza restauracji, po dostawy, marketing czy digital. Co najważniejsze to także załogi, które prowadzą dwie pierwsze restauracje i codziennie serwują słynnego na całym świecie kurczaka z Luizjany.

– Zależy nam na tym, by zbudować wspierający się zespół ambitnych, zaangażowanych osób z pasją, które chcą być częścią tej kultowej historii i podróży kulinarnej. Wiemy, jak ważni są ludzie, bo to oni w dużej mierze budują relację z gośćmi. Dlatego bardzo starannie dobieramy swoje zespoły. Wynika to nie tylko z konkurencyjności rynku, ale przede wszystkim z wartości naszej marki – mówi Irmina Kochman – Chief People Officer Rex Concepts CEE. – Popeyes również w Polsce tworzy wielokulturowe miejsce pracy, w którym już dziś zatrudnienie znalazły osoby pochodzące z Ukrainy, Białorusi, Zimbabwe, Kolumbii, Egiptu, Nigerii, czy Wietnamu – dodaje Kochman.

Do swojego grona sieć zaprasza szczególnie osoby chętne, by budować markę w Polsce – to właśnie pierwsze zespoły będą w przyszłości tworzyć trzon Popeyes na polskim rynku i przekazywać swoje doświadczenie dalej. Każdy z pracowników Popeyes na samym początku przechodzi szkolenie. Jak informuje sieć, pierwsze zespoły wyruszyły na pełnopłatne 3-tygodniowe szkolenie do Wielkiej Brytanii. Kolejne szkolone są już w Polsce. W tym celu Popeyes zbudował specjalną kuchnię testową, która znajduje się we Wrocławiu.

Popeyes swoim pracownikom oferuje elastyczny grafik, pracę w pełnym i niepełnym wymiarze godzin, pierwszą umowę na okres 12 miesięcy, realne i szybkie możliwości rozwoju i awansu. W zależności od doświadczenia i stanowiska zarobki w restauracjach Popeyes kształtują się od 4500 do 8500 zł brutto miesięcznie. Swoim pracownikom Popeyes oferuje także prywatną opiekę medyczną na preferencyjnych warunkach, dostęp do atrakcyjnej oferty na karnet sportowy, miesięczny system premiowy, udział w konkursach, czy wewnętrzne szkolenia.

Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany. Popeyes w Polsce wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej https://popeyespolska.olx.pl.
Więcej w mediach społecznościowych TUTAJ oraz na Instagramie.

Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz