Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Bricomarché z nową akcją lojalnościową „Skanujesz – zyskujesz”

Bricomarché, sieć supermarketów „dom i ogród”, wprowadziła nową akcję lojalnościową pod nazwą „Skanujesz – zyskujesz”. Potrwa do 31 października br. Klienci, którzy spełnią jej warunki, otrzymają e-bony do wykorzystania w wybranej placówce sieci.

Program „skanujesz – zyskujesz” jest elementem nowej strategii Omnichannel, którą sieć Bricomarché z powodzeniem wdraża od tego roku. Naszym celem jest zapewnienie klientom jak największej swobody w dokonywaniu zakupów, łatwego dostępu do oferty produktowej, promocji i nowości, które pojawiają się zarówno na tradycyjnych, jak i wirtualnych półkach w sklepach sieci.
Aby wziąć udział w inicjatywie, wystarczy posiadać kartę plastikową lub wirtualną w aplikacji mobilnej Bricomarche, wyrazić zgodę na udział w akcji, a następnie robiąc zakupy w dowolnej, stacjonarnej placówce sieci każdorazowo tę kartę skanować.

Klienci Bricomarché otrzymają pierwszy e-bon o wartości 30 zł po zrealizowaniu zakupów na łączną kwotę 300 zł, a każdy kolejny po następnych zakupach o łącznej wartości 1000 zł. Liczba e-bonów przypadających na jednego klienta jest nieograniczona. Są one aktywowane w aplikacji lub na stronie moje.bricomarche.pl po 14 dniach od osiągnięcia przez daną osobę odpowiedniej wartości zakupów. E-bony można wykorzystywać jednorazowo, w stacjonarnym sklepie Bricomarché, ustawionym w profilu Klienta jako ulubiony, w terminie do 60 dni od momentu wygenerowania, bez względu na wartość koszyka zakupowego.

– Jako Bricomarché staramy się zapewniać naszym klientom szeroką ofertę produktową w jak najbardziej atrakcyjnych cenach. Poprzez akcje takie jak „Skanujesz – zyskujesz” dajemy konsumentom dodatkową możliwość oszczędzania przy realizacji codziennych zakupów. Wierzymy, że docenią naszą nową inicjatywę, szczególnie w czasach wysokiej inflacji i tym chętniej odwiedzą nasze sklepy – mówi Agnieszka Kosmalska, Kierownik Marketingu Klienta sieci Bricomarché w Polsce.

Grupa Muszkieterów jest zrzeszeniem blisko 500 niezależnych polskich przedsiębiorców zarządzających supermarketami spożywczymi Intermarché oraz supermarketami typu „dom i ogród” Bricomarché. W 2021 r. obroty Grupy Muszkieterów wyniosły blisko 8,9 mld złotych. Wyznaczaniem kierunków strategicznych obu sieci zajmuje się spółka ITM Polska. Grupa Muszkieterów jest regularnie nagradzana w licznych konkursach i rankingach, m.in. na Liście 2000 dziennika „Rzeczpospolita”, czyli w zestawieniu największych firm w Polsce (47. pozycja wg. danych za 2021 r.), w rankingu „1000 największych firm w Polsce” „Gazety Finansowej” (47. miejsce w 2020 r.), w zestawieniu Najwięksi money.pl (48. pozycja w 2021 r.), w ramach nagród TOP Franczyzobiorca 2022 czy w rankingu „30 najpopularniejszych franczyz” magazynu „Franczyza & Biznes” (16. miejsce w 2021 r.). Muszkieterowie są obecni w 4 krajach Europy: Polsce, Francji, Belgii i Portugalii.