Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Dynamiczny rozwój Dealz w Polsce – sieć otworzyła swój 250. sklep!

Sieć Dealz, należąca do Pepco Group, otworzyła swój 250. sklep w Polsce. Jubileuszowa placówka marki mieści się w Malborku, w Parku Handlowym Koszykowa przy ulicy Koszykowej 2. Na półkach nowego obiektu klienci znajdą ponad 3000 produktów międzynarodowych marek w konkurencyjnych cenach.

Otwarty w Malborku sklep, o powierzchni 450 mkw., jest pierwszą placówką marki w tym mieście i zarazem 250. sklepem Dealz w Polsce. W ciągu ostatniego półrocza sieć zwiększyła liczbę swoich polskich placówek o pięćdziesiąt, a w najbliższych tygodniach planowane są otwarcia kolejnych punktów. Jest to odpowiedź firmy na duże zainteresowanie klientów sklepami, które oferują dobrej jakości produkty i marki w przystępnych cenach.

Różnorodny asortyment sklepów Dealz obejmuje około 3000 produktów międzynarodowych marek, często niedostępnych lub trudnodostępnych w innych sieciach handlowych, w najlepszych cenach na rynku. W ofercie znajdują się m.in. artykuły spożywcze, drogeryjne, do dekoracji i wyposażenia domu, zabawki, a także akcesoria i produkty dla zwierząt. Sieć planuje dalsze wzmacnianie oferty artykułów do codziennego użytku oraz rozbudowę asortymentu convenience o nowe produkty i marki.

„Dealz kontynuuje realizację założonej strategii dynamicznego rozwoju, która już przynosi wymierne efekty. Przykładowo w I kwartale bieżącego roku otworzyliśmy nowe centrum dystrybucyjne w Łyszkowicach, w tym samym okresie wprowadziliśmy nową odsłonę sklepu i rozpoczęliśmy proces rebrandingu obiektów, które powstały w poprzednich latach. Teraz otworzyliśmy 250. sklep, a do końca roku chcemy posiadać w Polsce ponad 300 placówek, co oznacza radykalne przyspieszenie rozwoju firmy. Rosnąca popularność marki jest zasługą m.in. naszej unikatowej oferty, która wpisuje się w potrzeby klientów poszukujących sposobów na tańsze zakupy bez kompromisów w zakresie jakości,” – powiedział Marcin Langowski, Managing Director Dealz Poland.

Wraz z otwarciem nowego sklepu w Malborku, Dealz wystartował również z nową akcją pod hasłem „Czysty zysk”, w ramach której promuje wysokiej jakości produkty chemii gospodarczej m.in. z Niemiec i Wielkiej Brytanii oraz dostarcza klientom wiele cennych porad dotyczących sprzątania, prania i prasowania.

Pierwszy sklep Dealz w Polsce został otwarty w lutym 2018 roku w Swarzędzu, a obecnie w Polsce działa ponad 250 placówek oferujących szeroki asortyment ponad 3500 produktów znanych marek. Obecnie sieć zatrudnia blisko 2000 pracowników w sklepach i centrali w Polsce.
Grupa Pepco

Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4100 sklepów w 20 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz