Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Galeria Karuzela Kołobrzeg organizuje i wspiera lokalne inicjatywy

Galeria Karuzela Kołobrzeg od chwili otwarcia inicjuje oraz aktywnie angażuje się w liczne działania na rzecz lokalnej społeczności. Centrum handlowe współpracuje w tym celu z kołobrzeskimi instytucjami, a także firmami prowadzącymi działalność na terenie miasta.

W ostatnim czasie Galeria wspólnie z Komendą Powiatową Policji w Kołobrzegu zorganizowała akcję znakowania jednośladów. Ponadto nawiązała współpracę z firmą BalticOn – jednym z wiodących operatorów wynajmującym apartamenty, którego goście mogą liczyć na bony podarunkowe możliwe do zrealizowania w Galerii Karuzela. Przez całe wakacje w obiekcie organizowane były także letnie wydarzenia zapewniające bezpłatną rozrywkę dla mieszkańców regionu oraz turystów
Galeria Karuzela Kołobrzeg – największe i najnowocześniejsze centrum handlowe w tym mieście, od chwili swojej inauguracji stało się główną destynacja zakupową zarówno dla mieszkańców Kołobrzegu, jak i pobliskich miejscowości. Z szerokiej oferty, jaką zapewnia Galeria chętnie korzystają także turyści, którzy odwiedzają nadmorski kurort.

Galeria zgodnie ze swoją długofalową strategią organizuje także wiele inicjatyw z myślą o lokalnej społeczności. Od lipca do końca sierpnia w każdy czwartek zarówno dzieci mieszkające w Kołobrzegu, jak i mali turyści mogli brać udział w bezpłatnych atrakcjach w ramach cyklu wydarzeń pod hasłem „Zakręcone Wakacje z Karuzelą”. Najmłodsi klienci centrum handlowego mogli liczyć na rozrywkę łączącą zabawę i naukę pod okiem wykwalifikowanych animatorów. Atrakcje organizowane były w porozumieniu z lokalną firmą. 31 sierpnia w Galerii odbyła się także akcja prosprzedażowa „Back to School”, w czasie której klienci otrzymywali szkolne gadżety w prezencie za zakupy.
Innym przykładem synergii z lokalnym biznesem jest nawiązanie współpracy ze spółką BalticOn, która od lat wynajmuje kilkaset apartamentów klasy premium, m.in. w obiektach Nadmorskie Tarasy, Polanki Park czy Polanki Aqua. W ramach tej inicjatywy, klienci firmy BalticOn korzystający z oferty turystycznej, otrzymują w prezencie bony podarunkowe, które mogą zrealizować w Galerii Karuzela Kołobrzeg.

W sierpniu wraz z Komendą Powiatową Policji w Kołobrzegu na terenie centrum handlowego odbyła się także akcja znakowania rowerów, która spotkała się z dużym zainteresowaniem właścicieli jednośladów w każdym wieku.

– Od chwili otwarcia bardzo istotne było dla nas, by Galeria Karuzela Kołobrzeg pełniła dla społeczności lokalnej funkcję miastotwórczą. Szereg akcji specjalnych, które organizujemy w Karuzeli sprawia, że klienci nie tylko chętnie korzystają z oferty zakupowej, ale także przychodzą do Galerii spędzić swój wolny czas w gronie rodziny czy znajomych. Sukces frekwencyjny dotychczas realizowanych przez nas bezpłatnych wydarzeń o charakterze rozrywkowo-edukacyjnym potwierdza, że obraliśmy odpowiednią drogę rozwoju dla Galerii Karuzela – mówi Ewa Pakuła, Marketing & Leasing Manager Galerii Karuzela Kołobrzeg.

W ostatnim czasie w Galerii Karuzela odbyło się także wydarzenie pod hasłem „Historia Drukiem 3D Pisana – Średniowieczne Budzistowo” we współpracy z Urzędem Gminy Kołobrzeg, Zespołem Szkół nr 1 im. H. Sienkiewicza w Kołobrzegu, Politechniką Koszalińską i Stowarzyszeniem Historycznym „Budzistowo Dawny Kołobrzeg”. Klienci wzięli też udział w „Pikniku Rodzinnym – Karuzela dla Charkowa” przy udziale Bałtyckiego Stowarzyszenia Pomagamy. W czasie akcji zbierano środki pieniężne na przenośne EKG dla Szpitala Dziecięcego w Charkowie.

Właścicielem Centrów Handlowych Karuzela jest Karuzela Holding (Retail Concept oraz JB Development) i belgijski fundusz inwestycyjny Mitiska REIM. Karuzela Holding to firma specjalizująca się w inwestycjach na rynku nieruchomości handlowych na terenie całej Polski. Poprzez swoje biura w Warszawie (Retail Concept) i Poznaniu (JB Development) realizuje cały proces deweloperski, koncentrując się na budowie parków handlowych i małych galerii w miastach o wielkości 20–60 tys. mieszkańców. Obecnie pod nazwą Karuzela działają obiekty w Kołobrzegu, Wodzisławiu Śląskim, Turku, Lublińcu, Wągrowcu, Wrześni, Ełku i Puławach. W budowie są trzy inwestycje handlowe w Białej Podlaskiej (jej otwarcie jest zaplanowane w 2023 roku) oraz w Świebodzinie i Jastrzębiu-Zdroju

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz