Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Netto Polska otwiera pierwszy sklep w Bełchatowie. Ma on prawie 800 mkw.

Kasy samoobsługowe, 780 m2 powierzchni handlowej oraz strefa odpieku pieczywa – to tylko wybrane nowości czekające na mieszkańców Bełchatowa w pierwszym w mieście sklepie Netto Polska. To pierwsza placówka sieci w mieście i ponad 40. w województwie łódzkim.

Sklep w Bełchatowie powstał zgodnie z założeniami konceptu Netto 3.0. Zakłada on zapewnienie klientom maksymalnego komfortu i wygody robienia zakupów oraz skupienie się na rozwiązaniach korzystnych dla środowiska naturalnego.

Sklep w Bełchatowie to 780 m2 nowoczesnej powierzchni handlowej. Klienci zastaną w nim szerokie alejki ułatwiające poruszanie się po sklepie, wygodny
i intuicyjny rozkład produktów w sali sprzedażowej czy strefę odpieku pieczywa oferującą duży wybór jeszcze ciepłego i świeżego pieczywa, m.in. chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pieczywo będzie odpiekane na miejscu.

Z myślą o kupujących powstały również stanowiska z kasami samoobsługowymi, które są łatwe i wygodne w obsłudze, a przy tym pozwalają zaoszczędzić czas.

Bełchatowskie Netto oferuje klientom nowoczesne wnętrza w typowym dla sieci skandynawskim stylu, których cechą charakterystyczną są naturalne materiały użyte do wykończenia wnętrz. Eleganckie, ciemne ściany uzupełniono drewnianym wykończeniem sklepowych półek, wiklinowymi kloszami lamp w strefie zieleniaka i stonowanym oświetleniem. Czas spędzany na zakupach ma umilać nastrojowa muzyka puszczana w tle.

„Jesteśmy przekonani, że sklep w Bełchatowie to więcej niż miejsce robienia zakupów. To przestrzeń, w której nasi klienci odkryją nową jakość i komfort kupowania. Szeroka oferta produktów, świeże warzywa i owoce z Zieleniaka czy ciepłe pieczywo w strefie odpieku to tylko część wyjątkowej oferty czekającej na klientów w nowym Netto. Poza wysokiej jakości produktami, stawiamy na pozytywne doświadczenia, funkcjonalność a także estetykę. Cieszymy się z możliwości przedstawienia siebie
i naszej oferty mieszkańcom Bełchatowa – zaznacza Patrycja Kamińska, PR Manager sieci Netto Polska.

Ekologiczne rozwiązania

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

W bełchatowskim Netto, sieć postawiła na energooszczędne oświetlenie LED, co ograniczy zużycie energii elektrycznej, a co za tym idzie – zredukuje ślad węglowy. Możliwość sterowania oświetleniem pozwala na regulowanie natężenia oświetlenia, co wraz z przeszklonymi fasadami przekłada się na możliwość maksymalnego wykorzystania światła naturalnego. Dach dyskontu został już przystosowany pod montaż paneli fotowoltaicznych. Sklep został wyposażony w wózki wykonane z materiałów z recyklingu, do produkcji których wykorzystuje się zużyty plastik, np. butelki czy opakowania po nabiale. Co więcej, Netto w Bełchatowie to nowoczesne wnętrza w typowym dla sieci skandynawskim stylu, którego cechą charakterystyczną są naturalne materiały użyte do wykończenia wnętrz.

Powitalna akcja handlowa

Otwarcie pierwszego sklepu sieci Netto w Bełchatowie wiąże się także ze specjalną ofertą obejmującą produkty spożywcze oraz asortyment non food, która obowiązuje od czwartku do soboty. Dodatkowo w sobotę, 9 września, na klientów będą czekały atrakcje dla całej rodziny, takie jak: koło szczęścia – specjalnie zorganizowana loteria, w której nagrodami będą drobne upominki i darmowe produkty. Dodatkowo na przybyłych czekać będą kolorowanki dla najmłodszych, darmowa kawa, a całemu wydarzeniu będzie towarzyszyć oprawa muzyczna.