Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEPI Rockcastle: Galeria Tomaszów ma pomysł jak poprawić nastrój klientów

W Galerii Tomaszów rusza nowa, jesienna odsłona kampanii wizerunkowej z udziałem pracowników centrum. Nadejście jesiennych kolekcji ogłaszają Kamila z salonu Diverse i Kuba z lokalu Prawdziwe Lody, którzy zostali twarzami oraz ambasadorami tej edycji.

Moda to zabawa kolorami, rodzajami materiałów, kształtami i wzorami. Z jej pomocą można wyrażać siebie i podkreślać swoje atuty. Sezon jesienno-zimowy niesie mnóstwo okazji do spojrzenia na dotychczasową garderobę świeżym okiem i zaplanowania zmian, które wpłyną na pewność siebie i atrakcyjność.

Nowa, pełna pozytywnej energii i mocnych, radosnych barw kampania Galerii Tomaszów podtrzymuje tradycję zapraszania do sesji zdjęciowych mieszkańców Tomaszowa pracujących w centrum handlowym. Tym razem do współpracy zaproszono Kamilę z salonu Diverse oraz Kubę z lokalu Prawdziwe Lody osoby. Oboje przez całą jesień będą promować nowe kolekcje, wystąpią też jako bohaterowie w social mediach. Autorem sesji zdjęciowej, która odbyła się na terenie Galerii Tomaszów jest, tak jak w poprzednich edycjach, Dariusz Kwapisiewicz, dobrze znany tomaszowski fotograf, od dawna współpracujący z centrum.

„W kampanii ponownie pokazujemy pracowników sklepów znajdujących się na terenie naszego centrum. Dobry klimat w Galerii Tomaszów stanowią konkretni, pracujący tu ludzie i to właśnie ich chcemy pokazywać w naszej komunikacji. Dzięki temu nasz przekaz zyskuje na sile poprzez swoją autentyczność. To osoby takie jak Kamila i Kuba na co dzień sprawiają, że każdy, kto odwiedza nasze centrum może poprawić sobie nastrój i poczuć się dobrze” – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager z NEPI Rockcastle.

Kampania reklamowa bazująca na nowych projektach stworzonych podczas sesji zdjęciowej w centrum będzie prowadzona na nośnikach galerii, w mediach lokalnych oraz w internecie i w kanałach własnych. Przygotowano także spoty video, które będę emitowane na portalach społecznościowych. Koncepcję kreatywną opracowała Olga Wiernicka, Area Marketing Manager NEPI Rockcastle we współpracy z agencją DNA.

Galeria Tomaszów to nowoczesna i wielofunkcyjna galeria handlowo-rozrywkowa usytuowana w ścisłym centrum miasta. Znajduje się tu ponad 60 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci na powierzchni 18 500 m². Galeria oferuje blisko 500 miejsc parkingowych. Wśród najemców galerii znajdują się cenione, sieciowe marki odzieżowe, w tym wiele dotąd niedostępnych w Tomaszowie Mazowieckim, jak również sklepy regionalnych przedsiębiorców. Ofertę odzieżową Galerii Tomaszów uzupełniają sklep elektroniczny RTV Euro AGD, drogerie oraz salony z wyposażeniem wnętrz. W przestrzeniach restauracyjnych Galerii Tomaszów klienci mogą korzystać z usług najbardziej popularnych sieci gastronomicznych, jak KFC. Znajduje się tu także kino Helios, klub fitness Fit Fabric oraz hipermarket Biedronka.


Właścicielem i zarządcą Galerii Tomaszów jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz