Kolejny najemca Designer Outlet Warszawa zdecydował się na znaczne powiększenie swojego salonu sprzedaży. Tym razem do nowoczesnego i przestronnego sklepu zaprasza Ochnik. Nowo otwarty sklep ma powierzchnię 342 mkw.
Markę słynącą z wyrobów skórzanych z wilgą w logo znają chyba wszyscy. Ochnik od 35 lat oferuje Polakom wysokiej jakości odzież i galanterię, nie ustając w dyktowaniu trendów
i zdobywaniu nowych wymagających klientów. Firma cały czas się rozwija, czego dowodem jest relokacja salonu outletowego w Designer Outlet Warszawa do bez mała dwa razy większej przestrzeni.
Nowo otwarty sklep zaprasza klientów do pięknie zaaranżowanego, stylowego wnętrza
o powierzchni 342 mkw. (poprzedni lokal mierzył 174 mkw.)
“Ochnik jest kolejnym przykładem dynamicznego rozwoju sprzedaży w kanale outletowym
w naszym centrum i bardzo nas cieszy, że mamy możliwość zaoferowania marce większej przestrzeni do dalszej ekspansji. Ochnik jest obecny w Designer Outlet Warszawa od początku funkcjonowania centrum, czyli ponad 15 lat i jest doskonale znany i lubiany wśród klientów. Prawie dwukrotne powiększenie przestrzeni handlowej świadczy też o tym, że kupujący chętnie wybierają wysoką jakość wyrobów skórzanych, które nabywają na lata” – mówi Katarzyna Ciemińska, Center Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping.
Marka Ochnik jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych rodzinnych firm na polskim rynku. Rozpoczęła działalność w 1989 roku, a powstała z marzeń dwóch braci o własnej skórzanej kurtce. Szybko zaczęła się rozwijać i budować własną sieć sprzedaży, także poza granicami kraju. zdobywać nowe rynki – nie tylko poza Warszawą, ale z biegiem lat, także poza granicami kraju. Asortyment poszerzył się o akcesoria tj. portfele, teczki i torebki, a następnie odzież, obuwie i asortyment podróżny – walizki i torby.
Skóry do produkcji coraz nowszych i ciekawych wzorów okryć wierzchnich, spodni, spódnic czy sukienek są obecnie sprowadzane z różnych zakątków Europy, głównie z Włoch.
Obecnie firma rodzinna OCHNIK posiada 121 salonów sprzedaży i jest jedną z najszybciej rozwijających się marek odzieżowo-galanteryjnych w krajowym segmencie premium. Według raportu instytutu Euromonitor jest liderem w sprzedaży okryć wierzchnich i drugą największą marką na rynku galanterii i bagażu.
Designer Outlet Warszawa oferuje niepowtarzalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, w tym liczną grupę marek segmentu premium. W ofercie centrum możemy znaleźć m.in.: Armani, Calvin Klein, Furla, Guess, Högl, Lacoste, MaxMara, Pandora, Pinko, Tous czy Vistula. Wyjątkowość oferty polega na całorocznym oferowaniu produktów w cenach niższych od cen regularnych w przedziale rabatowym od -30 do -70%. Unikatowa architektura Designer Outlet Warszawa nawiązuje do warszawskiego Starego Miasta. To mocny wyróżnik na tle innych obiektów handlowych, gwarantujący niezapomnianą atmosferę podczas zakupów. Designer Outlet Warszawa został nagrodzony srebrną statuetką „Najlepsze Centrum Wyprzedażowe Roku – Best Performance“ 2020, w jednym z najważniejszych konkursów branżowych w Polsce – PRCH Retail Awards. W 2022 roku otrzymało nagrodę CEE Retail Award & Marketplace w kategorii Project of the Year – Retail Expansion. Designer Outlet Warszawa jest zarządzany przez ROS Retail Outlet Shopping.