Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEPI Rockcastle: Galeria Warmińska wzmacnia swoją ofertę fashion

W Galerii Warmińskiej swój salon w nowej lokalizacji oraz formacie otworzył QUIOSQUE. Ten polski multibrand z ponad 30-letnim doświadczeniem na rynku, adresowany jest do kobiet w każdym wieku. Słynie z oryginalnych wibrujących kolorami wzorów i szerokiej oferty sukienek. Nowy sklep to większa powierzchnia, jak również nowy asortyment i nowe marki.

Wraz z końcem lata w Galerii Warmińskiej pojawiają się zmiany. Nowy salon marki QUIOSQUE ma powierzchnię 186,20 m2 i znajduje się na poziomie +1 na przeciwko Levi’s, w pobliżu Empiku. W nowej odsłonie w sklepie pojawiły się kolekcje pięciu marek. QSQ (wcześniej QUIOSQUE) oraz LAURELLA prowadzona przez Laurę Reiss-Vogel i Marcina Vogel oferują pełne oryginalnych printów i koloru stylizacje. AKARDO to obuwie, torebki, paski i inna galanteria prezentująca wysokiej jakości rzemieślnictwo, MARASIMSIM oferuje autorską biżuterię, zaś BŁONIE zegarki łączące kultowy brand z lat 50tych z nowoczesną technologią i wzornictwem.

QUIOSQUE swoją ofertę kieruje przede wszystkim do kobiet aktywnych, ceniących sobie ponadczasowy styl w kobiecym wydaniu, poszukujących ubrań, które będą mogły zakładać na różne okazje. Marka proponuje komplementarne kolekcje, w których znaleźć można ubrania casualowe, w stylu biznesowym, jak również kreacje na wyjątkowe okazje. QUIOSQUE zapewnia starannie dopracowane kroje i dobrej jakości materiały, co sprawiają, że ich stroje doskonale leżą na każdej modnej kobiecie. Duża część ubrań jest szyta w Polsce.

„Niezmiernie ważne jest dla nas zaangażowanie najemców w stałe dbanie o komfort i zapewnienie nowości dla klientów galerii. Oferta modowa w Galerii Warmińskiej jest naprawdę imponująca. Można znaleźć u nas topowe marki międzynarodowe, staramy się również wspierać stale przedsiębiorstwa z całej Polski. Tym bardziej cieszy nas nowa odsłona QUIOSQUE wzbogacona o ciekawe, niedostępne wcześniej kolekcje” – podkreśla Tomasz Górski, Asset Manager NEPI Rockcastle.

QUIOSQUE to sieć ponad 130 salonów w całej Polsce. Sklepy marki znajdują się w średnich i dużych miastach. Kolekcja QUIOSQUE jest również dostępna w sklepie internetowym quiosque.pl

Galeria Warmińska przy ul. Tuwima jest kultowym miejscem na mapie Olsztyna. Dzięki wyjątkowej architekturze, nawiązującej do tradycyjnego warmińskiego budownictwa odwiedzana jest również przez turystów. Na powierzchni użytkowej około 41 500 m² znajduje się 170 sklepów znanych i cenionych w kraju i na świecie marek, wiele butików ma tu jedyne sklepy w regionie, kino, kawiarnie, restauracje, klub fitness, salon zabaw dla dzieci, a także amfiteatr i parking z 1200 miejscami. Galeria jest przyjazna mamom i małym dzieciom: posiada trzy przytulne pokoje, w których można nakarmić czy przebrać dziecko, w strefie restauracyjnej do dyspozycji mam są bezpłatne mikrofalówki. Galeria Warmińska niemal co tydzień przygotowuje imprezy np. pokazy mody, koncerty czy imprezy propagujące zdrowy styl życia.

Właścicielem i zarządcą Galerii Warmińskiej jest NEPI Rockcastle sp. z o.o.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz