Popeyes odlicza czas jaki został do wejścia na warszawski rynek

Roczny voucher na kultową kanapkę Chicken Sandwich, nowoorleańskie rytmy na żywo, tematyczne tatuaże czy freestyler czekający na wyzwania gości restauracji – tak Popeyes rozpoczyna podbój Warszawy. Już 21 września o 10.00 w Złotych Tarasach swoją pomarańczową kotarę odsłoni pierwszy Popeyes w stolicy.

Czy serce Warszawy zabije mocniej wraz z sercami wielbicieli Chicken Sandwich z Popeyes? Czy kolejka przed Złotymi Tarasami będzie dłuższa niż te które ustawiły się podczas otwarć pierwszej wrocławskiej restauracji, czy tej kolejnej w Szczecinie?

Popeyes to czysta energia i eksplozja kulinarnej radości, tak też postrzegają ją jej wielbiciele. Moc soczystego i chrupiącego kurczaka oraz zapach wyrazistych przypraw z Luizjany – ten smak zna cały świat, a teraz pozna go Warszawa. W dniu otwarcia goście zjedzą m.in. kultową kanapkę Chicken Sandwich, niepowtarzalne w smaku frytki Cajun, kawałki kurczaka (do wyboru Signature Chicken, Louisiana Wings czy Chicken Tenders) a do tego słynne dipy: Mardi Gras, NOLA, Bold BBQ, Bayou Buffalo. Niemal wszystkie dania z kurczaka będą dostępne w wersji pikantnej i łagodnej.

Popeyes, jak to ma w zwyczaju, nie zapomniał o tych, którzy naj niecierpliwiej go wyczekują. Dla najbardziej wytrwałych sieć przygotowała vouchery pozwalające bezpłatnie delektować się niepowtarzalnym smakiem Chicken Sandwich przez cały kolejny rok. Prezent otrzymają trzy pierwsze osoby, które 21 września ustawią się w kolejce przed głównym wejściem Złotych Tarasów, w specjalnie oznaczonej strefie pomarańczowymi flagami z logo Popeyes. Vouchery dostaną goście czekający przed galerią, która otworzy się już o 9.00. Natomiast pierwsza setka stojących już przed samą restauracją zje Chicken Sandwich za darmo, w dniu otwarcia.*

To nie wszystko! Przedpremierowo, przez dwa dni we wtorek 19 i środę 20 września, w serwisie Pyszne.pl warszawiacy będą mogli zamówić klasyki z kuchni Popeyes w atrakcyjnych cenach. To niepowtarzalna okazja do przetestowania menu, jeszcze zanim otworzy się pierwsza restauracja.

„Nie mogę się doczekać pierwszych gości na pomarańczowym dywanie oraz reakcji warszawiaków na nasze dania. Dzięki specjalnej mieszance przypraw Cajun w każdej pozycji z menu Popeyes czuć cząstkę Luizjany. Menu Popeyes czerpie inspirację z tradycji Nowego Orleanu, miasta różnych kultur i grup etnicznych i to sprawia, że jest jedyne w swoim rodzaju. Wiem, że Warszawa niecierpliwie czekała na swój pierwszy Popeyes i oto jest!” – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes CEE.

Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim.

Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka.

Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.