Giacomo Conti i Sunset Suits: rozwój i optymalizacja brandów

Optymalizacja oraz skuteczność działań wewnątrzfirmowych polskich marek Sunset Suits i Giacomo Conti zaowocowały przyspieszeniem wielu procesów rozwoju. Do końca roku Zbigniew Markowski i Karol Olejniczak – właściciele obu brandów planują kilka otwarć oraz relokacji.

Działania w zakresie rozwoju sieci opierają się na ulepszaniu sieci salonów stacjonarnych oraz zwiększaniu liczby funkcjonujących lokalizacji. Niedawno w komunikacie marki znalazła się informacja o rozpoczęciu prac związanych z otwarciem nowego salonu Giacomo Conti w Krakowie, a to nie jedyne przedsięwzięcia, które będą realizowane w najbliższym czasie.

Również w tym miesiącu rozpocznie się proces przejęcia nowego lokalu w centrum handlowym Karolinka w Opolu, w którym funkcjonować będzie znany na rodzimym rynku brand Sunset Suits. Relokacja dwukrotne powiększy przestrzeń salonu z 60mkw do 120mkw, a tym samym wpłynie na wzrost wygody dla wszystkich fanów mody męskiej, odwiedzających salon.

Właściciele polskiej marki Giacomo Conti oraz Sunset Suits z sukcesem zakończyli negocjacje z galerią Echo w Kielcach. Podpisana umowa w Echo Kielce zaowocuje przejęciem nowego lokalu. To posunięcie umożliwi przeniesienie funkcjonującego tam od dłuższego czasu salonu Giacomo Conti do nowej lokalizacji na terenie galerii, robiąc tym samym miejsce do otwarcia całkiem nowego salonu Sunset Suits, w miejscu poprzedniej lokalizacji Giacomo Conti. To kolejny ważny krok w kierunku realizacji celów strategicznych marki, której celem jest dopełnianie oferty poprzez obecność salonów Giacomo Conti oraz Sunset Suits w niedalekim sąsiedztwie, w sprawdzonych i prężnie działających lokalizacjach.

Kluczowe dla marki będzie w tym roku również otwarcie kolejnego salonu Sunset Suits w galerii Posnania w Poznaniu. Początkowo plany zakładały otwarcie salonu zachodzącego słońca na początku 2024 roku, jednak dobra współpraca podczas negocjacji oraz optymalizacja poszczególnych procesów wewnątrzfirmowych, zaowocowały przyspieszeniem realizacji kluczowych działań. Efektem jest przyspieszenie otwarcia, dzięki czemu fani ponadczasowej elegancji będą mogli odwiedzić nowy salon Sunset Suits pod koniec 2023 roku.

PARTNER PORTALU

Kaufland

Giacomo Conti rozwija sieć sklepów

– Mimo trudnego otoczenia biznesowego staramy się otwierać i rozwijać nowe salony przy jednoczesnej stałej optymalizacji już istniejących. Dzięki owocnym negocjacjom i otwartości ze strony części wynajmujących udaje nam się dochodzić do porozumienia mimo bardzo wymagającej i niekiedy trudnej sytuacji rynkowej. Nadal rozmawiamy i jesteśmy otwarci na kompromis. Chcemy rozwijać nasze brandy, aby jak największa liczba klientów w każdej części Polski mogła odwiedzić salon Giacomo Conti i Sunset Suits. – podsumowuje Zbigniew Markowski jeden ze współwłaścicieli marek Giacomo Conti i Sunset Suits komentując negocjacje.

Zarówno salony Giacomo Conti, jak i Sunset Suits są projektowane zgodne z najnowszym standardem, zachowując rozpoznawalną kolorystykę wnętrza. W przypadku Giacomo Conti są to tradycyjne kolory bordo, odcienie szarości, elementy eleganckiej czerni oraz granat, natomiast salony Sunset Suits odznaczają się będą klasycznym brązem. Wszystko po to, by zaprowadzić atmosferę ekskluzywności, klasy oraz stylu.

Sunset Suits to ponadczasowa elegancja, klasyczny design, niezwykła dbałość o szczegóły bazująca na sztuce krawiectwa na najwyższym poziomie. Marka, która w swoje wyjątkowe kreacje ubrała już wiele pokoleń mężczyzn. To także idea łączenia tradycji i nowatorstwa dla panów oczekujących bezkompromisowej elegancji w każdej sytuacji.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Giacomo Conti od wielu lat łączy filozofię włoskiego designu z tradycją polskiego krawiectwa. W ten sposób jest w stanie trafić zarówno do fanów klasyki, jak i do miłośników nowoczesnego wzornictwa. Firma kieruje swoje produkty przede wszystkim do mężczyzn, którzy pragną ubrać się w stylizacje na każdą okazję na co dzień, biznesową, casualową oraz na ślub. W najnowszej kolekcji pojawią się modne propozycje okryć wierzchnich w ramach przygotowań przed sezonem jesiennym.