Wkrótce SCF 2024 Fall
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.
Już we wtorek na prawie dwie doby przed otwarciem pierwszej restauracji Popeyes w Warszawie przed Złotymi Tarasami ustawiła się trójka młodych ludzi. Czekali na pierwsze dania kultowej restauracji. Tym samym to właśnie warszawiacy ustanowili nowy, światowy rekord – tak długo w kolejce po Chicken Sandwich nie stano dotąd w żadnym mieście na świecie! Co jeszcze wydarzyło w dniu otwarcia Popeyes w Złotych Tarasach?
Złote Tarasy już od rana witały wszystkich klimatem Nowego Orleanu. W przestrzeniach galerii rozbrzmiewał Brass Brand grający na żywo, a oczekiwanie w kolejce umilały gościom tematyczne tatuaże, fotobudka i rapujący freestyler, który swoją doskonałą “nawijką” wchodził w interakcje z gośćmi restauracji i opowiadał o marce. Tuż po 10:00, po odsłonięciu słynnej już pomarańczowej kotary, pierwsi warszawiacy skosztowali dań z całej karty menu dostępnej w Polsce.
„Wytrwałość pierwszych gości zaskoczyła nas i co tu kryć – bardzo ucieszyła. Dotychczas to w Stanach Zjednoczonych, czy Chinach kolejki biły rekordy – kolejny pobił Szczecin, ale 40 godzin… To niesamowite! Będzie się czym chwalić – cieszy się Jakub Aleksandrowicz, Marketing Director Popeyes CEE.
„Goście naprawdę dopisali. Już po pierwszych godzinach od otwarcia widać, że warszawiacy zasmakowali w naszym kultowym Chicken Sandwich i niepowtarzalnych w smaku frytkach Cajun. Nie ma się co dziwić, bo to właśnie ta kanapka podbiła serca fanów na całym świecie – dodaje Aleksandrowicz.
Dużą popularnością wśród gości restauracji cieszyły się także pozostałe klasyki – frytki Supreme Fries (z sosem serowym i ze szczypiorkiem), Chicken Wrap, czy Chicken Tenders. Klienci chętnie próbowali też dań przygotowanych z myślą o polskim rynku, jak specjalna wersja Coleslaw Chicken Sandwich oraz Louisiana Wings glazurowane słodko-ostrym sosie Voodoo Sweet Chilli.
„Warszawa to bardzo ważne miejsce na kulinarnej mapie Polski, na otwarcie Popeyes w tym mieście wszyscy czekali od momentu wejście marki na rynek, widzieliśmy to szczególnie na naszych social mediach. Bardzo cieszymy się, że możemy teraz ugościć mieszkańców stolicy. Do końca roku planujemy otwarcie jeszcze dwóch kolejnych restauracji w tym mieście – mówi Jakub Aleksandrowicz.
Założona w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej.
Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach.
RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts. Aby dowiedzieć się więcej o marce Popeyes®, odwiedź stronę www.popeyespolska.com lub śledź nas na Facebooku, Tiktoku, Twitterze i Instagramie.
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter