Już za kilka tygodni polskie centra Designer Outlet posadzą ponad 10 500 drzew w trzech lokalizacjach położonych nieopodal każdego z nich. Wszystko dzięki ogromnemu zaangażowaniu klientów, którzy wzięli udział w sierpniowej akcji POSADŹ Z NAMI LAS!, organizowanej we wszystkich trzech obiektach.
Akcja edukacyjno-ekologiczna POSADŹ Z NAMI LAS! zorganizowana przez Designer Outlet we współpracy ze społecznym start-upem Dotlenieni.org okazała się ogromnym sukcesem
i pokazała, że mieszkańcom każdego regionu, w którym operuje centrum, bardzo zależy na polepszeniu jakości życia i zazielenieniu okolicy. Odzew ze strony klientów przeszedł oczekiwania organizatorów.
Dla przypomnienia, w sierpniu polskie centra Designer Outlet zorganizowały trwający bez mała 3 tygodnie angażujący eko-konkurs z pytaniami z zakresu ochrony środowiska, w którym mogli wziąć udział wszyscy klienci odwiedzający dany obiekt. Wystarczyło zeskanować wyeksponowany w pasażach handlowych kod QR i odpowiedzieć na proste pytania. Każdy udział w zielonym quizie to jedno posadzone przez centrum drzewo. Przez cały miesiąc, można było dodatkowo zapisać się do VIP Clubu Designer Outlet. Każdy nowy uczestnik klubu to kolejna sadzonka zakupiona przez centrum.
” W trakcie trwania naszej zielonej akcji klienci bardzo chętnie angażowali się w eko zabawę i całymi rodzinami brali udział w przygotowanym dla nich quizie. Zainteresowanie przekroczyło nasze oczekiwania z czego jesteśmy bardzo zadowoleni i serdecznie dziękujemy wszystkim aktywnym uczestnikom konkursu oraz osobom, które w tym czasie zapisały się do naszego programu lojalnościowego. Dzięki temu możemy wspomóc sąsiadujące z nami nadleśnictwa w jesiennym sadzeniu lasów w każdym z trzech regionów, w których operujemy – mówi Agnieszka Kuś, Senior Marketing Manager Designer Outlet Warszawa, ROS Retail Outlet Shopping
Już na przełomie października i listopada pracownicy ROS Retail Outlet Shopping oraz organizacji Dotlenieni.org wspólnie posadzą zakupione drzewa. Nasadzenia odbędą się w lokalizacjach wskazanych przez trzy Nadleśnictwa: Garwolin, Kartuzy oraz Kobiór, wszystkie położone niedaleko każdego z centrów.
PARTNER PORTALU
Prowadzona w Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec i Designer Outlet Warszawa akcja ekologiczna POSADŹ Z NAMI LAS! była jedną z wielu wdrażanych realizacji na rzecz środowiska naturalnego, wynikających z przyjętej strategii ESG. Bezpośrednie angażowanie klientów w działania centrów to jednocześnie element działań w ramach projektu #bettershopping zachęcającego do podejmowania drobnych kroków na rzecz otoczenia, w którym żyjemy.
ROS Retail Outlet Shopping z siedzibą w Wiedniu i partnerami w Polsce, we Włoszech oraz Francji, zajmuje się niezależnym doradztwem na rynku nieruchomości dla handlu detalicznego oraz zarządza centrami handlowymi. Specjalizuje się w zarządzaniu siecią Designer Outlet oraz innowacyjnymi konceptami handlowymi w Europie. Założyciele, Thomas Reichenauer i Gerhard Graf, będąc uznanymi specjalistami w branży posiadają wieloletnie doświadczenie na europejskim rynku outletów.
ROS Retail Outlet Shopping obejmuje swoim działaniem wszystkie etapy projektu, od znalezienia odpowiedniej lokalizacji do ukształtowania i rozwoju wszystkich aspektów zarządzania operacyjnego. Zrównoważony rozwój jest wspierany przez partnerską współpracę z markami, wysoką jakość zarządzania sprzedażą i standardów obsługi klienta, a także innowacyjne podejście marketingowe zapewniane przez profesjonalny zespół zarządzający. Portfolio ROS Retail Outlet Shopping obejmuje: Designer Outlet Soltau, City Outlet Geislingen, Brugnato 5Terre Outlet Village, Designer Outlet Warszawa, Designer Outlet Gdańsk, Designer Outlet Sosnowiec, Premier Outlet Budapest, Designer Outlet Algarve, Designer Outlet Croatia, Designer Outlet Luxemburg, La Torre Outlet Zaragoza, M3 Outlet Polgár i przyszłe inwestycje w Europie.
Centra outletowe Designer Outlet obecne są w Polsce w trzech lokalizacjach – w Gdańsku, Sosnowcu i Piasecznie pod Warszawą. Każde z nich oferuje unikalny mix polskich i zagranicznych marek modowych, również grupę marek segmentu premium. Szeroka oferta daje niepowtarzalną okazję do nabycia najwyższej jakości produktów w cenach zawsze 30-70% niższych od cen regularnych. W ofercie centrów możemy znaleźć m.in. marki: Armani, Calvin Klein, Guess, Levi’s, New Balance, Nike, Pandora, Tommy Hilfiger i wiele więcej.
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter