Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Jurajska z włoską marką sportową. Kolejni najemcy powiększają lokale

Galeria Jurajska wzmacnia ofertę w segmencie sportowym. W centrum handlowym zadebiutowała włoska marka SALEWA, która jest liderem na rynku sprzętu alpinistycznego. Obecny w kilkudziesięciu krajach brand uruchomił w galerii pierwszy stacjonarny sklep w północnej części województwa śląskiego.

Na powierzchni 146 m kw. odwiedzający Jurajską mogą teraz znaleźć wszystko, co niezbędne do aktywności i wypraw górskich, w tym m.in. specjalistyczną odzież, sprzęt, akcesoria i obuwie. Markę wyróżnia wysoka jakość produktów, a także włoski design.

– SALEWA to marka, którą doskonale znają miłośnicy wypraw górskich. Dzięki jej obecności w naszym tenant-mixie wzbogacamy ofertę sportową, a także – co ważne – sprawiamy, że zaspokaja ona znacznie szersze potrzeby klientów, którzy uprawiają różnego rodzaju aktywności outdoorowe – mówi Anna Borecka, wicedyrektor Galerii Jurajskiej.

– Jest to więc ważne otwarcie, zarówno w kontekście rozwoju segmentu sportowego i jego dywersyfikacji, jak również procesu umacniania naszej oferty handlowej, w której kupujący mogą znaleźć coraz więcej lokalnie unikalnych brandów, a więc dostępnych wyłącznie w Jurajskiej. SALEWA również zalicza się do tego grona – dodaje.

Segment sportowy Jurajskiej składa się dziś już z 9 najemców

W efekcie ostatniego otwarcia cały segment sportowy Jurajskiej składa się dziś już z 9 najemców. Oprócz sklepu SALEWA, odwiedzający Jurajską mogą znaleźć w galerii m.in. sklepy multibrandowe Intersport i Sizeer oraz salony: Nike, Adidas, 4F czy Puma. Działają tu też sklepy klubowe RKS Raków oraz Włókniarza Częstochowa.

Ale Jurajska przyciąga nie tylko nowe marki, które dostrzegają jej potencjał leasingowy. Także wieloletni partnerzy biznesowi inwestują w rozwój w galerii. Restauracja A-Dong Asia Express, w której menu można znaleźć szeroką gamę dań kuchni orientalnej, przeprowadziła się do większego lokalu, który teraz ma 127 m kw.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Na podobny ruch zdecydowała się marka odzieżowa Vistula. Z początkiem października tego roku najemca otworzy salon w najnowszym koncepcie na drugim poziomie Jurajskiej. Tym razem będzie miał on powierzchnię aż 308 m kw. W jego ofercie, tak jak we wcześniejszym lokalu, znaleźć będzie można propozycję modową dla mężczyzn i kobiet.

– Marki, które są u nas od dawna, dostrzegają rynkową siłę Jurajskiej, pozycję lidera czy fakt, że obiekt jest niemal w pełni skomercjalizowany. To zachęca do rozwoju i inwestycji. Tylko w ciągu ostatniego roku aż 7 naszych partnerów biznesowych zdecydowało się m.in. na: dodatkowy najem, relokację na większą powierzchnię, modernizację czy wprowadzenie nowego konceptu – mówi Anna Borecka.

– To najlepiej pokazuje, jak dużym cieszymy się zaufaniem rynku. Zwłaszcza, że wśród marek, decydujących się na rozwój najmu, są zarówno znane sieci, duże krajowe i międzynarodowe marki lifestylowe i modowe takie jak np. Stradivarius czy ostatnio Vistula, jak również młode brandy i lokalne koncepty – dodaje.

Nie są to jednak jedyne zmiany w ofercie. – Przed nami sezon, który zaowocuje otwarciami. Finalizujemy obecnie rozmowy z kolejnymi markami, które w ramach rekomercjalizacji pojawią się w naszym obiekcie. Również brandy, które są z nami od wielu lat, szykują się do prac modernizacyjnych i przeprowadzek do nowych, większych lokali – zapowiada Anna Borecka.