Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

PARTNERZY SERWISU

Metro Properties
Designer Outlet Kraków

Znamy lokalizacje kolejnych dwóch restauracji Popeyes w stolicy

Za nami otwarcie pierwszego Popeyes w warszawskich Złotych Tarasach a sieć ogłasza kolejne otwarcia. Jeszcze przed końcem 2023 roku otwarte zostaną Popeyes w Galerii Młociny (na poziomie +2, w strefie Spotkania i Dania) i w Blue City (na poziomie +2, na terenie Food City).

– Tak jak zapowiadaliśmy Złote Tarasy to dopiero początek naszej warszawskiej historii. Nie zwalniamy tempa i otwieramy kolejne nasze restauracje. W tym roku skupiliśmy się na lewobrzeżnej części stolicy; nie mówimy jednak ostatniego słowa, będziemy dalej eksplorować Warszawę – mówi Jakub Aleksandrowicz, Dyrektor Marketingu Popeyes.

– Mimo że jesteśmy siecią to do każdej restauracji podchodzimy indywidualnie – z nowymi pomysłami, pasją, rozwiązaniami, zmieniamy lekko design. Wierzę, że nasze energetyczne kolory spodobają stałym bywalcom Galerii Młociny i Blue City. – dodaje Aleksandrowicz.

Strefa Spotkania i Dania, znajdująca się na poziomie +2 Galerii Młociny jest jedyną tak różnorodną strefą gastronomiczno-rozrywkową w centrum handlowym w Warszawie, łączy zarówno nowoczesność, jak i industrialną architekturę. Strefa już na samym wejściu wita klientów niepowtarzalnym klimatem, a dzięki szerokiej ofercie smaków z wielu zakątków świata, każdy z nich może tu znaleźć coś dla siebie.

– Cieszymy się, że wspomnianą ofertę jeszcze bardziej urozmaici nowy najemca Popeyes – kultowa restauracja z Luizjany. Już teraz zapraszam wszystkich do odbycia kulinarnej podróży w Galerii Młociny – zachęca Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

– Bardzo cieszymy się na otwarcie restauracji Popeyes w Blue City. Wiemy, że dla naszych klientów strefa gastronomiczna Food City to nie tylko przystanek na przerwę w zakupach, czy szybki lunch, ale często i miejsce na rodzinny, weekendowy obiad. Tym bardziej że nasze centra zabaw dla rodziców i dzieci pozostają otwarte przez cały tydzień. Teraz klienci Blue City będą mogli odkryć nowe, ekscytujące oblicze kuchni amerykańskiej – wyraziste smaki prosto z Luizjany – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City.

Popeyes® powstał w 1972 roku w Nowym Orleanie w Luizjanie. Marka szybko podbiła serca gości w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie, stając się jedną z największych sieci restauracji szybkiej obsługi. Obecnie posiada ponad 4200 restauracji w ponad 30 krajach na różnych kontynentach, a jej specjalnością niezmiennie są aromatyczne, autentyczne smaki dziedzictwa Luizjany.

Ta i kolejne nowo powstające restauracje Popeyes stworzą w Warszawie dziesiątki miejsc pracy i możliwości rozwoju kariery zawodowej w tworzącym się zespole ambitnych, zaangażowanych i wspierających się osób. Popeyes wciąż prowadzi rekrutację na różne stanowiska, a aktualne oferty pracy są dostępne na stronie internetowej https://popeyespolska.olx.pl .
Więcej w mediach społecznościowych TUTAJ oraz na Instagramie.

Założony w Nowym Orleanie w stanie Luizjana w USA w 1972 roku, Popeyes® ma ponad 50-letnią historię i tradycję kulinarną. Kuchnia Popeyes® wyróżnia się unikalnym menu, w stylu luizjańskim. Sieć znana jest z doskonałego smaku kurczaka marynowanego w mieszance przypraw Louisiana Cajun, którego można spróbować w wersji łagodnej i pikantnej. W ofercie znajdziemy kanapki z kurczakiem czy rożne części panierowanego kurczaka. Nie zabraknie też dodatków typowych dla kuchni amerykańskiej. Przywiązanie sieci do dziedzictwa i aromatycznego, autentycznego jedzenia z Luizjany pozwoliła Popeyes® stać się jedną z największych na świecie restauracji szybkiej obsługi z kurczakiem, z prawie 4200 restauracjami w USA i na całym świecie. Popeyes jest spółką zależną Restaurant Brands International Inc. („RBI”), jednej z największych na świecie firm zajmujących się restauracjami szybkiej obsługi z ponad 35 miliardami dolarów rocznej sprzedaży w całym systemie i około 30000 restauracji w ponad 100 krajach. RBI jest właścicielem czterech najbardziej znanych i kultowych marek restauracji szybkiej obsługi na świecie – BURGER KING®, TIM HORTONS®, POPEYES® i FIREHOUSE SUBS®. Markę Popeyes do Polski wprowadza firma Rex Concepts.