Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Carrefour zwiększa zasięg dostaw i skraca ich czas

Carrefour oraz Glovo uruchomiły możliwość składania zamówień w kolejnych 69 lokalizacjach. Usługa jest obecnie dostępna aż w 168 super- i hipermarketach w 113 miastach na terenie całego kraju. Klienci mogą cieszyć się nie tylko szybkimi zakupami spożywczymi, ale także tymi z kategorii non food.

Carrefour to sieć, która w całej Polsce posiada obecnie blisko 900 sklepów w 6 formatach w tym super- i hipermarkety, sklepy osiedlowe, a także sklep online. Jak wynika z najnowszego raportu “E-commerce w Polsce 2023”, sklepy internetowe wybiera już 79% internautów, a produkty spożywcze w ten sposób kupuje 44%. Chcąc docierać do różnych grup konsumentów, Carrefour poza własnym sklepem e-grocery, od kwietnia 2020 roku oferuje dostawy swoich produktów z kategorii food i non food także za pośrednictwem znanej aplikacji Glovo. W samym sierpniu i wrześniu 2023 roku firmy rozszerzyły swoją współpracę i dostarczają zakupy w 69 nowych lokalizacjach.

Dostarczanymi nawet w mniej niż godzinę zakupami z Carrefour za pośrednictwem Glovo mogą teraz cieszyć się nie tylko mieszkańcy Warszawy, Gdańska, Poznania czy Krakowa, ale także Tomaszowa Mazowieckiego, Zgorzelca, Tczewa, a nawet Puław i Pszczyny. Oprócz rozbudowanej oferty food, w ofercie produktów, które klienci mogą zamówić przez aplikację, są między innymi domowe akcesoria i tekstylia, narzędzia do majsterkowania, a także szkolne produkty papiernicze, akcesoria dla zwierząt czy akcesoria sportowe. Dzięki temu żadna praca domowa z plastyki i niezapowiedziana wizyta gości nas nie zaskoczy.

Q-commerce od czasów pandemii podbija polski rynek. Zdajemy sobie sprawę, że konsumenci kupujący w naszym sklepie online i ci korzystający z aplikacji dowozowych, to często zupełnie inne grupy docelowe. Dzięki wejściu we współpracę z firmą Glovo możemy codziennie dostarczać nowym klientom produkty najlepszej jakości w błyskawicznym czasie. – mówi Marek Garus, Dyrektor Ds. Operacji I Rozwoju E-Commerce w Carrefour Polska. – Carrefour ma w tym momencie w aplikacji najszerszy asortyment, około 20 000 SKU. Nasza współpraca z Glovo co roku nabiera tempa i nie zamierzamy zwalniać. Będziemy stale ulepszać usługę i rozwijać asortyment, we wszystkich lokalizacjach, do których dostarcza Glovo.

Carrefour Polska współpracuje z Glovo od kwietnia 2020 roku. Obecnie firmy skupiają się na dalszym rozwijaniu usług w ramach hiper- i supermarketów, co umożliwia użytkownikom aplikacji korzystanie z jeszcze bogatszej gamy produktów.

Carrefour Polska to omnikanałowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 900 sklepów w 6 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów hurtowo-dyskontowych, osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA oraz sieci 40 stacji paliw.

Carrefour, jako jeden ze światowych liderów handlu spożywczego, jest silną multiformatową siecią, która posiada ponad 14 000 sklepów w ponad 40 krajach. W 2022 r. Carrefour wygenerował sprzedaż w wysokości 90,8 miliarda euro. Grupa liczy ponad 350 000 pracowników, którzy pracują wspólnie, aby Carrefour został światowym liderem transformacji żywieniowej, oferując wszystkim klientom produkty spożywcze wysokiej jakości, ogólnie dostępne i w atrakcyjnej cenie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz