Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEINVER zaprasza na jesienną edycję Jungle Night w FACTORY

12 października w outletach FACTORY, zarządzanych przez NEINVER, ruszy jesienna odsłona największej akcji rabatowej w Polsce. Jungle Night to pięć godzin intensywnych zakupów w wyjątkowej scenerii, z 50-procentowymi rabatami od cen outletowych przy zakupie minimum dwóch produktów. Udział w akcji zapowiedziały popularne marki światowe i lokalne. Centra zyskają wyjątkowy wystrój w stylu jungle, zabrzmią w nich sety didżejskie, a pasażami wędrować będą animatorzy w strojach dzikich zwierząt.

Wieczór Jungle Night odbywa się tylko dwa razy w roku, wiosną i jesienią. To już trzecia odsłona akcji w Polsce, z której każda kolejna zyskuje coraz większą popularność. W poprzednich edycjach, wyniki sprzedaży i frekwencja osiągały rekordowe wartości, a wyjątkowe działania eventowe gwarantowały nastrój dobrej zabawy wśród klientów i sprzedawców. Podczas jesiennej edycji rabaty sięgać będą 50 procent od cen outletowych, jednak warunkiem będzie zakup minimum dwóch produktów. Akcja tradycyjnie potrwa tylko 5 godzin, od 16.00 do 21.00.

„Podczas wiosennej edycji Jungle Night outlety FACTORY odwiedziło ponad 40 tysięcy klientów, co stanowi 30-procentowy wzrost w porównaniu do poprzedniego roku. Sprzedaż zwiększyła się o 86 procent. Tego dnia klienci czekali na godzinę 16.00, by poddać się zakupowemu szaleństwu, a kolejki do najpopularniejszych sklepów ustawiały się nawet
po zamknięciu centrów” – mówi Klaudia Czyżak – Janyszko, Retail Manager NEINVER.

„Dla naszych najemców to czas dwu i trzycyfrowych, rekordowych wzrostów oraz doskonała okazja do promocji oferty, dostępnej w FACTORY w wyjątkowych cenach, przez cały rok.” – dodaje Klaudia Czyżak – Janyszko.

W czasie wiosennej edycji Jungle Night, marki obecne w outletach FACTORY sprzedały ponad 90 tysięcy sztuk różnych produktów. Największą popularnością cieszyły się salony z ofertą sportową, modą dla kobiet i mężczyzn, a także ubraniami dżinsowymi. 12 października na zakupy z 50-procentowymi rabatami zapraszają m.in. Karl Lagerfeld, Lacoste, Gant, Calzedonia, Desigual, Pepe Jeans, Mustang, Puma, czy New Balance

Impreza szalonych obniżek w FACTORY od 16.00 do 21.00

Podczas Jungle Night, wszystkie sklepy biorące udział w akcji zyskają dobrze widoczne oznaczenia na witrynach. Pasaże handlowe FACTORY zostaną udekorowane roślinami w stylu jungle. Atmosferę podgrzewać będą didżeje, serwujący gorącą, klimatyczną muzykę. W każdej godzinie przez centrum przejdą animatorzy w strojach dzikich zwierząt. Hostessy tłumaczyć będą zasady akcji oraz informować o markach, biorących udział w Jungle Night. Przed wejściami do outletów rozdawane będą torby na zakupy, również w stylu jungle. Nie zabraknie też neonu „Welcome to the Jungle Night” i specjalnie zaprojektowanego stanowiska do selfie.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

FACTORY to największa i najlepiej rozpoznawalna sieć outletów w Polsce, zlokalizowanyc w czterech miastach: w Warszawie (FACTORY Annopol i FACTORY Ursus), Poznaniu, Krakowie i Gliwicach. Na łącznej powierzchni ponad 87 000 m² centra gromadzą ofertę blisko 200 marek lokalnych i światowych segmentu premium i mid-mass market w stale obniżonych cenach. To 458 salonów outletowych niemal wszystkich branż – od mody dla wszystkich grup wiekowych, obuwia i akcesoriów, przez biżuterię, bieliznę i sport, po artykuły dla domu, kosmetyki oraz ofertę kawiarni i restauracji.

NEINVER to hiszpańska, międzynarodowa firma specjalizująca się w budowie oraz inwestycjach na rynku nieruchomości i zarządzaniu nimi. Czołowy operator centrów outlet w Hiszpanii i Polsce, posiada dwie marki własne: The Style Outlets i FACTORY. Spółka NEINVER, założona w 1969 roku, zarządza 17 centrami outlet i 4 parkami handlowymi, współpracując z ponad 800 markami w sześciu krajach europejskich: Francji, Niemczech, Włoszech, Polsce, Hiszpanii i Holandii. W ramach zaangażowania w zrównoważony rozwój, strategia firmy Building Tomorrow ma na celu wywarcie pozytywnego wpływu na społeczeństwo i środowisko naturalne, zwiększenie odporności firmy na trudności rynkowe oraz podniesienie zaangażowania pracowników.

NEINVER w Polsce zarządza siecią pięciu outletów FACTORY: w Warszawie (Annopol i Ursus), Krakowie, Poznaniu i Gliwicach oraz parkiem handlowym Futura w Krakowie.