Outlet Lublin z nowymi najemcami i jeszcze mocniejszą ofertą fashion

Do grona najemców Outlet Lublin dołączyły trzy marki z grupy VRG – Bytom, Wólczanka i Vistula, które łącznie wynajęły blisko 430 mkw. powierzchni. Centrum outletowe przechodzi obecnie rekomercjalizację, która ma na celu stworzenie oferty zakupowej szytej na miarę mieszkańców regionu.

Sklep Vistuli zajmuje powierzchnię 176 mkw., marki Bytom – 132 mkw., a Wólczanki – 120 mkw. Centrum jest jedynym takim obiektem na lubelskim rynku handlowym z catchment area na poziomie 2 mln ludzi. Obiekt oferuje w pierwszej fazie 8000 mkw. powierzchni najmu oraz bezpłatne parkingi. Centrum zostało zaprojektowane tak, aby umożliwić klientom komfortowe zakupy – wszystkie sklepy zostały zlokalizowane na jednym poziomie, dzięki czemu nie ma tu barier architektonicznych, a komunikacja między poszczególnymi częściami outletu jest intuicyjna

Wszystkie trzy brandy są świetnie rozpoznawalne wśród polskich klientów, którzy cenią je za dobrą jakość i ponadczasowe kolekcje. Dzięki temu Vistula, Bytom i Wólczanka urozmaicają ofertę Outlet Lublin, która stanowi mocny wyróżnik projektu na lubelskim rynku handlowym.

– Cały czas pracujemy jednak nad dalszą rozbudową tenant-mix, aby centrum jeszcze lepiej odpowiadało na potrzeby mieszkańców regionu. Poszerzanie portfela najemców, również o brandy premium, obserwujemy również w innych tego typu obiektach w Polsce. Dodatkowo, część marek, które zdecydowały się na wejście do outletów, coraz częściej podejmuje decyzję o odświeżeniu, przebudowie lub dobraniu dodatkowej powierzchni dla sklepów. To świadczy o dużej popularności tego formatu handlowego na polskim rynku – tłumaczy Michał Masztakowski, Head of Retail Agency Poland, Cushman & Wakefield.

Jak wynika z danych Cushman & Wakefield, obecnie na rynku działa czternaście centrów outletowych, oferujących łącznie 250 000 mkw. powierzchni do wynajęcia.

PARTNER PORTALU

Kaufland

-Z naszych obserwacji wynika, że rozwój rynku outletów jest co do zasady ograniczony – można pokusić się o wniosek, że udział tego formatu handlowego nie powinien przekraczać 2-3% całkowitej podaży wszystkich obiektów handlowych obecnych na rynku. To sugeruje, że będziemy raczej obserwować rozbudowę istniejących lokalizacji w miarę zwiększania się liczby marek gotowych na wejście w formułę outletową – podsumowuje Ewa Derlatka-Chilewicz, Head of Research at Cushman & Wakefield.
.