Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

GTC: Galeria Północna policzyła swoich klientów i może być zadowolona

Galeria Północna na mocnym plusie. Tylko we wrześniu, rok do roku, warszawski obiekt odwiedziło aż o 8,36% więcej klientów. Co więcej, należąca do GTC S.A. galeria zanotowała także znaczący, bo aż 10,86% wzrost frekwencji w porównaniu do września 2019 roku.

– Po niezwykle udanych wakacjach, kiedy to rok do roku zanotowaliśmy footfall na średnim poziomie 6,48%, wchodzimy w nowy sezon z jeszcze lepszymi wynikami i to nie tylko względem 2022 roku, ale także w stosunku do września 2019, co jest dużym, wyróżniającym nas na rynku, sukcesem obiektu – mówi Roman Bugajczyk, Head of Retail in Poland w GTC SA.

Zdaniem Romana Bugajczyka wpływ na notowane wyniki ma kilka czynników. Kluczowym jest tenant-mix. – Za sprawą przemyślanej strategii leasingowej, rozwijamy nowoczesną, prorodzinną i kompaktową ofertę, którą pozytywnie ocenia już 95% kupujących w Północnej. To, w połączeniu z obecnością popularnych marek modowych i lifestylowych, a także szeroką propozycją rozrywkową, generuje dziś ruch – mówi.

R E K L A M A
Nowa Sukcesja

– Przyciąga także wielofunkcyjność obiektu. Północna to miejsce, w którym można zrobić zarówno duży, modowy shopping, jak również codzienne zakupy, czemu sprzyja oferta chociażby Carrefour. To także przestrzeń, w której można spędzić czas wolny np. w kinie, w restauracjach czy w unikalnych ogrodach na dachu, a nawet zorganizować spotkanie biznesowe w strefie CoWork Cafe. To zróżnicowanie funkcji czyni obiekt atrakcyjnym – dodaje.

Na ruch w Północnej wpływają także inne czynniki. Jednym z nich jest rozwój Białołęki. Dzielnica w ciągu ostatnich 2 lat zyskała ponad 21 tys. mieszkańców i obecnie zamieszkuje ją już 153,1 tys. osób. Rozszerza się także rynek Północnej. Ten obejmuje obecnie nie tylko Białołękę, czyli trzecią pod względem liczby ludności dzielnicę Warszawy, ale także Pragę Północ i Południe, Targówek, jak również miejscowości przylegające do północnej części miasta, zamieszkałe przez ponad 231 tys. osób.

– Nasze otoczenie od wielu miesięcy odgrywa ważną rolę w tym, jak kształtuje się footfall, wpływając na dynamikę jego wzrostu. To nas wyróżnia. Obiekt, ulokowany jest bowiem w dzielnicy, która rośnie „od środka” zarówno pod względem liczby mieszkańców, jak również skali nowych inwestycji mieszkaniowych i miejskich – mówi Roman Bugajczyk.

– Co więcej, za sprawą skutecznej strategii rozwoju od miesięcy poszerzamy swój rynek, wzmacniając pozycję lidera także poza Białołęką. Sprzyja temu także łatwy dojazd do obiektu z całego regionu oraz dostęp do 2055 bezpłatnych miejsc parkingowych. W rezultacie, nasz catchment obejmuje już ponad 1 mln osób – komentuje.