Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

Lagardère Travel rusza z wielką i unikalną akcją cross-brandową

Ponad 17 tys. nagród, w tym vouchery na wakacje o wartości 10 tys. zł, mogą wygrać klienci sieci Inmedio, Relay, So Coffee, 1Minute Smacznego!, Aelia Duty Free i ponad 30 innych marek.

Wystarczy, że pobiorą na telefon aplikację Kameleon i wezmą udział w nowej Zakręconej Loterii Kameleon. To pierwsza tak wyjątkowa, bo cross-brandowa akcja realizowana w ramach rozwijanego przez Lagardère Travel Retail w Polsce programu, który dynamicznie się rozwija i który tylko w tym roku podwoił liczbę użytkowników

Akcja realizowana we współpracy z markami Muvit, Red Bull, Lipton i SuperThings działa od 11 października. Jest oparta na mechanizmie koła fortuny. Za każde 10 zł wydane w objętych akcją promocyjną sklepach Lagardère Travel Retail klient dostaje 1 los, który może wykorzystać w aplikacji Kameleon, kręcąc wirtualnym kołem fortuny i walcząc o jedną z 17 tys. nagród.

R E K L A M A

W puli do wygrania są m.in. 3 bony na wycieczki zagraniczne o wartości 10 tys. zł każdy, 60 par słuchawek bluetooth firmy Muvit, a także tysiące puszek Red Bull, butelek Lipton Ice Tea Lemon oraz zabawek SuperThings. Uczestnicy loterii mogą też wylosować bony kwotowe o wartości 5 zł na kolejne zakupy z aplikacją.

Wiele marek, wiele formatów. Jedyny taki program na rynku

W Zakręconej Loterii Kameleon można wziąć udział, pobierając na telefon aplikację Kameleon, a tym samym zyskując dostęp do multibrandowego programu lojalnościowego rozwijanego przez Lagardère Travel Retail w Polsce od listopada 2021 roku.

– Nasz program jest wyjątkowy z kilku względów. Po pierwsze, to jedyny na rynku program lojalnościowy, z którego korzyści można czerpać zarówno w przestrzeni miejskiej, jak i na lotniskach. Po drugie, program ma charakter multibrandowy, a nawet multiformatowy. Aplikacja działa w ponad 800 punktach sprzedaży pod blisko 40 brandami o bardzo różnym profilu.

Na liście są m.in. nasze flagowe sieci news&gifts – Relay i Inmedio, kawiarnie So Coffee, lokale foodvenience 1Minute Smacznego! i wolnocłowe sklepy Aelia Duty Free. Po trzecie, Kameleon oferuje jedne z najbardziej atrakcyjnych promocji na rynku. Mamy świetne oferty hero, zwrot środków w postaci bonów na kolejne zakupy i promocję stempelkową, która po 5 transakcjach daje aż 30 proc. zniżki na paragon – wymienia Paweł Opałko, Dyrektor Digital w Lagardère Travel Retail w Polsce.

Dwukrotny wzrost bazy klientów. Będzie więcej?

Tylko w tym roku w aplikacji odnotowano dwukrotny wzrost bazy użytkowników. Dynamicznie rośnie też miesięczny wolumen rejestracji w programie. Kameleon mocno wspiera ruch i sprzedaż w sklepach stacjonarnych. W sieci Inmedio, najliczniej reprezentowanej w programie, częstotliwość odwiedzania sklepów po rejestracji rośnie kilkukrotnie. Aplikacja generuje też świetne wyniki na lotniskach, gdzie firma odnotowuje bardzo wysoki poziom cross-sprzedaży.

– Liczymy na to, że loteria pozwoli nam w jeszcze większym stopniu wspierać sprzedaż w naszych punktach. Jednocześnie cały czas rozwijamy naszą aplikację. W ostatnich miesiącach poprawiliśmy design Kameleona i uprościliśmy proces rejestracji. W programie pojawiły się też dedykowane promocje dla studentów. Już pracujemy nad kolejnymi rozwiązaniami. Stawiamy na geolokalizowane kampanie, które pozwolą ściągnąć dodatkowy ruch do naszych sklepów. Chcemy też podjąć ściślejszą współpracę z partnerami, dzięki czemu w aplikacji pojawią się jeszcze ciekawsze promocje – dodaje Paweł Opałko.

Zakręcona Loteria Kameleon potrwa do 21 listopada.

Lagardère Travel Retail to globalny lider branży travel retail, który w ramach linii Travel Essentials, Duty Free & Fashion oraz Foodservice zarządza siecią ponad 5 tys. sklepów działających na lotniskach, dworcach kolejowych i w innych przestrzeniach koncesjonowanych w 42 krajach i regionach. W 2022 r. sprzedaż Grupy (100%) wyniosła 5,2 mld euro. W Polsce Lagardère Travel Retail działa od 1997 r. – do 2015 r. jako HDS Polska – i rozwija się także w lokalizacjach typowo handlowych (centra, ulice, parki handlowe itd.).

W sumie Lagardère Travel Retail w Polsce zarządza siecią ok. 1000 różnorodnych punktów sprzedaży pod 40 markami takimi jak Inmedio, So Coffee, Relay, Aelia Duty Free, 1Minute i inne. Szeroka oferta kreatywnych, szytych na miarę konceptów handlowych wynika wprost z misji firmy, która opiera się na elastycznym odpowiadaniu na potrzeby partnerów biznesowych i ich klientów. Lagardère Travel Retail realizuje tę misję w sposób zrównoważony. W 2019 r. spółka przyjęła globalną strategię PEPS (Planet, Ethics, People, Social), w ramach której zobowiązała się m.in. do promowania lokalnych i odpowiedzialnych produktów, redukcji odpadów oraz osiągnięcia zerowej emisji netto gazów cieplarnianych przed 2050 r.