Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

Milk Bar – kolejna marka gastronomiczna debiutuje na polskim rynku

Milk Bar to restauracja w amerykańskim stylu, oferująca autorskie dania, desery oraz własne wypieki. Powstała w Kijowie, gdzie od niemal 10 lat cieszy się ogromną popularnością. Teraz jest już dostępna dla polskich klientów. Na początek w Warszawie.

Drzwi kijowskiego Milk Baru zostały otwarte po raz pierwszy w 2014 roku. Była to pierwsza amerykańska cukiernia w mieście i przyjazne zwierzakom miejsce na śniadanie z tostem awokado czy pancakes. Ich flagowe produkty, takie jak zamknięte w słoikach „tres leches”, syrniki w tym samym smaku czy tort Victoria’s Secret zyskały popularność w innych krajach i są dostępne również w Warszawie.

Dużą częścią biznesu Milk Bar jest piekarnia i brunch. Lokal jest otwarty każdego dnia na poranną kawę, wszystkie rodzaje dań z jajek, gofry, naleśniki oraz autorskie croissanty. W menu śniadaniowo-brunchowym znalazły się również kultowe tosty z awokado, hash brown z łososiem, jajecznica truflowa czy gofry z kurczakiem i sosem BBQ. Wieczorem lokal zmienia się w przytulne miejsce na kolację z kartą win i koktajli. Trzonem koncepcji są wszystkie znane amerykańskie klasyki: popularne desery, puddingi, ciasta, muffinki, serniki oraz wypieki – codziennie wypiekane chleby, rogaliki i ciastka. Wkrótce będzie też można skosztować różnego rodzaju lodów – od waniliowych po kozie mleko i lawendę, sorbet bazyliowy, sernik borówkowy i wiele więcej. W karcie znajdują się dania zarówno mięsne, jak i wegetariańskie.

Marce przyświeca claim „Święto kiedy chcesz”, który wita na wejściu do warszawskiej restauracji.

„Naszym celem było stworzenie miejsca, w którym codzienna celebracja nabiera innego wymiaru. Dajemy pozytywne emocje, kiedy ktoś ich potrzebuje oraz świętujemy dobre samopoczucie naszych klientów. Obejmujemy ich wyjątkową troską – ogromną wartością są dla nas ludzie: zarówno klienci, jak i pracownicy. Milk Bar to miejsce, w którym każdy ma czuć się po prostu najlepiej” – mówi Anna Kozachenko, założycielka i właścicielka Milk Bar.

PARTNERZY PORTALU

Fact White Cat
Fact White Cat

Dobre samopoczucie gwarantuje wystrój. Surowe, minimalistyczne i przestronne wnętrze o powierzchni ponad 450 mkw. wypełniają wysokiej jakości meble projektowane w Ukrainie na specjalne zamówienie, duży bar, otwarta kuchnia, witryny z własnymi wypiekami, a także obecność drewna i zieleni w postaci drzewek oliwnych. Latem dodatkowe miejsca znajdą się w ogródku o powierzchni 200 mkw.