Wkrótce SCF 2024 Fall

Leasing, inwestycje, zarządzanie. Trwa rejestracja uczestników na najważniejsze spotkanie decydentów rynku centrów handlowych. 1400 uczestników. 25-26.09.24, Warszawa, Expo XXI.

Rejestracja uczestników

NEPI Rockcastle: Bonarka z nowościami, relokacjami i powrotami

Modernizacja Bonarki zachęca do inwestowania nowych, atrakcyjnych najemców, a wielu obecnych widząc jej znaczny potencjał przekonuje do powiększenia zajmowanej powierzchni.

Po rocznej nieobecności do krakowskiego centrum powróciła marka Patrizia Pepe HUB. Salon z biżuterią otworzyła australijska marka Lovisa. Nowością jest również sklep oferujący odżywki i suplementy diety Olimp Store. 21 października otwarto pierwszy w Polsce salon konceptu WELL Wólczanka skierowany do młodszej grupy klientów Grupy VGR.

Zyskała również oferta gastronomiczna centrum. We wrześniu w ofercie centrum pojawił się specjały sycylijskiej kuchni Katane Gelato. Pięć marek obecnych w obiekcie przeprowadziło ostatnio gruntowne remonty salonów a sklep Notino podwoił powierzchnię sprzedaży.

Pierwszy salon WELL Wólczanka w Bonarce już otwarty

Salon marki WELL Wólczanka powstał w nowym koncepcie architektonicznym. Salon jest pełen kolorów i buduje swobodną, naturalną atmosferę. Został podzielony na obszary pokoi trendowych.

Bonarka z ofertą dla smakoszy i pilnujących diety

Katane Gelato to sycylijskie specjały. Marka powstała z pasji i wiedzy do podzielenia się smakiem prawdziwych włoskich gelato z Krakowem. Pierwsza lodziarnia i produkcja Katane powstała w Krakowie w 2011 roku, od tej pory w stolicy Małopolski działa już 8 punktów sprzedaży.

Newsletter SCF News

Obserwuj rynek centrów handlowych

Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter

Zapisz

Kolejną nowością jest sklep Olimp Store, oferujący odżywki i suplementy diety.

Wzmocnienie oferty biżuteryjnej

W nowym butiku australijskiej marki Lovisa można znaleźć biżuterię we wszystkich kolorach i stylach, wykonaną ze stali szlachetnej, pozłacaną i z czystego złota. Uzupełnieniem oferty sklepu są ozdoby do włosów i dodatki. Salon Lovisa w Bonarce ma powierzchnię 46 mkw.

Marki modowe i perfumeria w nowych odsłonach

Na początku września został zmodernizowany salon marki z modą męską Lancerto.

Z kolei salon Sizeer w Bonarce powiększył swoją powierzchnię do 224 mkw.

Po rocznej przerwie w nowej odsłonie otwarto salon włoskiej marki Patrizia Pepe HUB.

W ostatnim dniu września marka Pierre Cardin otworzyła w Bonarce zmodernizowany salon
o powierzchni 163 mkw.

Metamorfozę przeszedł również salon największej perfumerii internetowej w Europie Środkowo-Wschodniej Notino.

Właścicielem i zarządcą Bonarki jest NEPI. Rockcastle.