Newsletter SCF News
Dołącz do 7000 odbiorców!

W Satarym Browarze Żabka otworzyła swój 10 000. sklep

Jubileuszowa, 10 000. Żabka została otwarta w Starym Browarze. Centrum handlowe co roku odwiedza ok. 9 mln osób, które od teraz będą mogły korzystać z bogatej oferty produktów i wygodnych usług Żabki.

Na klientów czeka też niespodzianka – robot Robbie – który z automatyczną precyzją przygotuje i zaserwuje kultową żabkową przekąskę, czyli hot doga. W dniu uroczystego otwarcia, w pobliżu jubileuszowego sklepu, powstaje pamiątkowy mural. Mozaika złożona z 2 000 zdjęć tworzona jest przez cały piątek z pomocą klientów Starego Browaru. Całość ułoży się w specjalnie zaprojektowany logotyp 10 000. sklepu.

Żabka robi milowy kro

– Otwarcie 10-tysięcznego sklepu to kamień milowy w rozwoju sieci Żabka. Nie osiągnęlibyśmy go, gdyby nie nasi franczyzobiorcy, którzy na co dzień dbają o relacje z klientami i budują pozytywny wizerunek naszej marki. To z myślą o nich rozwijamy naszą sieć i uatrakcyjniamy ofertę franczyzową, dodając do niej kolejne benefity i nowoczesne narzędzia. Takich działań oczekują od nas także klienci, dla których bije drugie serce Żabki. Dlatego nieustannie docieramy do nowych miejsc i zaskakujemy innowacyjnymi rozwiązaniami, by jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby konsumentów i każdego dnia ułatwiać życie milionom z nich – mówi Adam Manikowski, wiceprezes zarządu Grupy Żabka, dyrektor zarządzający Żabka Polska,

R E K L A M A

Hot doga przygotuje robot

Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w 10 000. sklepie jest stworzony na zamówienie Żabki robot, serwujący hot dogi. Klienci Żabki Nano znają już Robbiego. Pierwsze takie urządzenie zainstalowane zostało w sklepie autonomicznym w Warszawie przy ul. Dobrej 54. Teraz to nowatorskie rozwiązanie po raz pierwszy wykorzystano w tradycyjnym sklepie. Dzięki Robbiemu klienci placówki w Starym Browarze, oprócz szybkich zakupów czy gorącej kawy z ekspresu, mogą zamówić szybki, przygotowany bezdotykowo posiłek na ciepło. – Dbałość o pozytywne doświadczenia zakupowe konsumentów jest dla mnie priorytetem. Mam nadzieję, że słynny już robot Robbie, serwujący kultowe hot dogi, zapewni moim klientom wyjątkowe emocje, a mój sklep dzięki temu wyróżni się na rynku – dodaje franczyzobiorca 10 000. sklepu.

Żabka jest Eko Smart

W 10 000. sklepie zastosowano też nowoczesne lodówki ograniczające zużycie energii niezbędnej do schłodzenia towaru. Izolację tych lodówek oraz znajdującej się przy kasie lady chłodniczej wykonano z mat z konopi siewnych, mających bardzo dobre właściwości termiczne. Wewnątrz szaf mroźniczych oraz lady chłodniczej zainstalowano półki glikolowe, które magazynują chłód i oddają go w krytycznych momentach pracy urządzenia, np. podczas zewnętrznych awarii.

W sklepie zainstalowano także najnowszej generacji system oczyszczania powietrza – Safe Air – który oczyszcza powietrze ze szkodliwych zanieczyszczeń, pochłaniając też najmniejsze cząsteczki, w tym wirusy i bakterie. Zamontowana w sklepie klimatyzacja, za pomocą scentralizowanego systemu, umożliwia kontrolowanie temperatur, co wpływa na redukcję zużycia energii elektrycznej.

Żabka Polska Sp. z o.o. jest właścicielem najszybciej rozwijającej się sieci sklepów typu convenience w Polsce i jednym z najbardziej dynamicznych formatów na świecie, otwierając ponad 4000 nowych sklepów w latach 2016-21. Ponad 17 milionów konsumentów mieszka nie dalej, niż 500 m od najbliższej Żabki. W ramach strategii odpowiedzialności Żabka podjęła się zobowiązań w zakresie dobrego żywienia, usług ułatwiających zrównoważone życie, rozwoju przedsiębiorczości, różnorodności i włączającej kultury organizacyjnej, ładu korporacyjnego oraz dekarbonizacji i cyrkularności. Więcej informacji o spółce Żabka Polska na: www.zabka.pl.