Właśnie ruszył 400. w Polsce i 50. w stolicy sklep sieci Duży Ben, należącej do Grupy Eurocash. W planach są kolejne otwarcia, które sieć chce zrealizować jeszcze przed końcem roku. W 2022 r. Grupa informowała, że ekspansja Dużego Bena zajmuje wysokie miejsce na liście jej celów biznesowych.
Otwarcie 400. sklepu Duży Ben to symboliczny krok na drodze do realizacji zarówno planów sieci, jak i strategii Eurocash. Dane dotyczące nowych otwarć sklepów pod charakterystycznym, czerwonym szyldem z kapslem potwierdzają, że tę ambicję udaje się z powodzeniem realizować.
Eurocash realizuje strategie rozwoju Dużego Bena
– O otwarciu 300. sklepu we Wrocławiu, przy ul. Wojanowskiej informowaliśmy pod koniec ubiegłego roku. To znaczy, że w zaledwie 10 miesięcy Duży Ben otworzył aż 100 nowych placówek. To wzrost o 30 pp. w niecały rok. Wiele nowych punktów powstało w stolicy, w której bardzo szybko się rozwijamy – mówi Michał Florkiewicz, Dyrektor Generalny sieci Duży Ben.
Na stołeczny rynek sieć Duży Ben zawitała stosunkowo niedawno, bo w styczniu 2021 r. pierwszy sklep otworzyła przy ul. Klimczaka.
PARTNER PORTALU
– Warszawiacy zdecydowanie polubili nasz koncept. Obecnie prowadzimy w stolicy już 50 punktów i notujemy tu bardzo wysoki, na poziomie aż 88/100, wynik badania satysfakcji klientów Net Promoter Score. To wynik znacznie powyżej średniej dla sieci FMCG. Warszawscy klienci chętnie też korzystają z oferowanych przez nas usług dodatkowych – dodaje Michał Florkiewicz.
Dzięki współpracy z InPost i PointPack, w sklepach można już wysyłać i nadawać paczki. Ważną rolę w eko-systemie Dużego Bena tworzy też doskonale oceniana aplikacja mobilna, która daje klientom dostęp do programu lojalnościowego i najlepszych promocji.
– To wszystko w połączeniu z gęstą siecią punktów w dużych metropoliach sprawia, że Duży Ben to dzisiaj sieć nie tylko zorientowana na klienta, ale i omnichannelowa, spełniająca komplet jego potrzeb niezależnie od lokalizacji i gustów. To też sieć z najszerszą obecnie ofertą w kategorii alkoholi, napojów i wyrobów tytoniowych w sklepach osiedlowych – podsumowuje Michał Florkiewicz.
Grupa Eurocash liderem rynku
Newsletter SCF News
Obserwuj rynek centrów handlowych
Dołącz do ponad 7000 czytelników i otrzymuj codzienny, bezpłatny newsletter
Grupa Eurocash jest największym polskim hurtowym dystrybutorem produktów FMCG, organizatorem znanych sieci franczyzowych, agencyjnych i partnerskich – takich jak ABC, Delikatesy Centrum, Groszek, Gama, Duży Ben, Lewiatan czy Euro Sklep; partnerem logistycznym i technologicznym sklepów lokalnych, a także właścicielem marketu e-grocery nr 1 w Polsce: Frisco.pl. Klientami Eurocash są przede wszystkim lokalni przedsiębiorcy, którym Grupa oferuje z jednej strony efektywne modele biznesowe, a z drugiej skalę zakupową, logistykę, wsparcie marketingowe, dostęp do wiedzy oraz nowoczesne rozwiązania technologiczne wspierające prowadzenie i rozwój sklepu.
Z liczbą ponad 20 tys. zatrudnianych pracowników i 90 tys. klientów, Eurocash od lat zajmuje miejsce w TOP10 największych polskich firm, kompleksowo kształtując rynek polskiego handlu i wyznaczając kierunki rozwoju branży. Dąży do tego, by wyznaczać trendy także w zakresie odpowiedzialności. Do 2030 r. Grupa zamierza zmniejszyć swoją emisję CO2 o 47,7 proc. w ramach strategii dekarbonizacji, jaką przyjęła w 2022 r. – w zgodzie z celami Porozumienia Paryskiego, w ramach ścieżki określonej przez Science Based Targets Initiative* (SBTi).